نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، از چهارشنبه تا جمعه این هفته قرار است نخستین حکم‌ها در مورد رسوایی‌های شرط بندی در فوتبال ایتالیا اعلام شوند.

نشریه گازتا دلو اسپورت در این خصوص گمانه‌زنی‌هایی انجام داده که بر اساس آن آنتونیو کونته تا 9 ژوئن 2013 از حضور در فوتبال محروم خواهد شد. این محرومیت اعلام شده 5 ماه کمتر از محرومیتی است که بازپرس استفانو پالازی در این مورد اعلام کرده است.

در همین حال لئوناردو بونوچی و سیمونه په په که قرار بود با محرومیت‌های طولانی مدتی روبه‌رو شوند، بخشیده خواهند شد ولی آندره‌آ ماسیلو که با همین اتهام روبه‌رو شده بخشیده نخواهد شد.

پیش از این قرار بود بونوچی 3 سال و نیم و په په یک سال از حضور در فوتبال محروم شوند.

انتهای پیام/آ



:: برچسب‌ها: تایلند , فوتبال , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 1861
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار قضایی فارس سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری صبح امروز در دیدار با خبرنگاران حوزه قضایی با اعلام این مطلب افزود: ما معتقدیم خبرنگاران یاران هر سه قوه هستند.



:: برچسب‌ها: سیاه , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 1710
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

ایران امروز این شانس را دارد که درخشان‌ترین حضور خود در المپیک را رقم بزند

شنبه روز بدی نبود. روز خوبی هم نبود.

احسان روزبهانی بوکسور دسته ۸۱ کیلوگرم ایران توانست رقیبش از ترکیه را شکست دهد و به یک چهارم نهایی برسد. اما بقیه نمایندگان ایران به جایی نرسیدند.

عصر یکشنبه، حمید سوریان اولین طلای المپیک ۲۰۱۲ را برای ایران گرفت.

دوشنبه از این هم بهتر بود؛ یک طلا و یک نقره. امید نوروزی کشتی‌گیر فرنگی‌کار دسته ۶۰ کیلوگرم طلا گرفت و نواب نصیر شلال در وزن ۱۰۵ کیلوگرم، برنده مدال نقره المپیک شد.

و امروز سه‌شنبه ایران به کسب پنج مدال امید دارد. فرض واقع‌بینانه‌ای نیست، اما اگر ورزشکاران ایرانی بتوانند ۴ مدال طلا بگیرند ممکن است ایران از رتبه ۲۴ فعلی خود به جمع ده کشور برتر المپیک برسد.

دو مدال با یک بلیط!

بهداد سلیمی، قویترین مرد جهان، امروز بیشترین شانس را برای کسب مدال طلا دارد

ایران در المپیک امسال در وزنه‌برداری ۱۰۵+ کیلوگرم مردان خوش اشتها است. با احتمال بالایی هم طلا و هم نقره این رشته به ایران می‌رسد.

، رکورددار وزنه‌برداری جهان، کسی است که بخت اول مدال طلای این رشته است.

او در سال ۲۰۱۱ توانسته در رقابت‌های جهانی در پاریس، رکورد جهان را بشکند، رکوردی که پیشتر در دست حسین رضازاده، رییس کنونی فدراسیون وزنه‌برداری ایران بود.

، دیگر وزنه‌بردار ایرانی است که امروز به کسب مدال در این رشته امید دارد.

خود البته گفته است: "طلای لندن برای بهداد است و من برای نقره مبارزه خواهم کرد." مبارزه‌ای که با توجه به سوابق انوشیروانی احتمال پیروزی در آن برایش کم نیست.

درخشش کشتی فرنگی ادامه می‌یابد؟

عبدولی در دو سال گذشته قهرمان جهان شده و امید زیادی برای کسب طلا دارد

ایران تا پیش از المپیک ۲۰۱۲ لندن در کشتی فرنگی مدال طلایی نگرفته بود. اما حمید سوریان و امید نوروزی با گرفتن دو طلا در دو روز متوالی این سابقه را به کلی دگرگون کرده‌اند.

حال این امکان وجود دارد که با کشتی‌های و این دگرگونی عمیقتر هم بشود.

عبدولی در دسته ۶۶ و رضایی در دسته ۹۶ کیلوگرم کشتی خواهند گرفت.

سعید عبدولی در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ توانسته است قهرمان جهان شود و به این ترتیب به کسب طلا امیدوار است.

رضایی هم اگرچه در المپیک ۲۰۰۸ پکن موفقیتی نداشته است، امسال اعتماد به نفس بالایی دارد و گفته است: "دو سال از کشتی دور بودم و در بازگشتم به میادین، توانستم سهمیه المپیک بگیرم. در المپیک لندن هم مدال طلا خواهم گرفت."

اولین مدال دومیدانی؟

توانسته در پرتاب دیسک به فینال برسد. هم حضوری قدرتمند در مرحله قبلی داشته و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده است.

احسان حدادی می‌تواند اولین ایرانی باشد که در دومیدانی المپیک به مدالی برسد

رسیدن دو ایرانی به فینال رقابت‌های دو و میدانی سابقه ندارد. و اگر مرادی امروز موفق شود، رکوردی برای دومیدانی ایران به حساب می‌آید.

روند حضور سجاد مرادی در المپیک کاملا صعودی بوده است. او در المپیک آتن بین ۷۲ شرکت کننده شصت و یکم شد. اما در المپیک پکن توانست خود را به نیمه نهایی برساند. حال در المپیک لندن هم که توانسته به نیمه نهایی راه یابد.

اگرچه احتمال کسب مدال برای برای مرادی بسیار پایین است، هم تیمی او، یعنی احسان حدادی، امید زیادی برای کسب اولین مدال المپیکی ایران در دومیدانی دارد.

حدادی کسی است که اولین مدال جهانی را در دومیدانی برای ایران کسب کرده و حالا هم از بخت‌های اصلی رفتن به روی سکوی افتخار المپیک محسوب می‌شود.

از وزنه‌برداران و کشتی‌گیران تا دونده‌های ایران، همگی پیش از المپیک انتقادات زیادی به مسائل مدیریتی و عدم حمایت از خود وارد کرده بودند. با این وجود امروز ایران این شانس را دارد که درخشان‌ترین حضور خود در تاریخ المپیک را به ثبت برساند.



:: برچسب‌ها: سفر , اسپانیا , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 1610
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

حجت‌الاسلام قندی در گفت‌‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: براساس نگاه اولیه در آموزه‌های دینی خداوند انسان را با هدف خاصی آفریده تا انسان تکثیر نسل پیدا کرده و جمعیت آن گسترش پیدا کند. بنابراین طبق روایات افزایش نسل مسلمانان و مومنان محبوب شرع مقدس است.



:: برچسب‌ها: دختر , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 1672
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فرانسه از صنعاء، 'محسن بن جمیلا' یكی از مقامات یمن به خبرگزاری فرانسه گفت كه ارتش یمن با حمایت شبه نظامیان حامی دولت به خانه ای در شهر 'جعار' كه شبه نظامیان القاعده در آنجا مخفی شده بودند، حمله كردند كه در این حادثه دو شبه نظامی القاعده كشته و سه تن دیگر دستگیر شدند.

شهر جعار كه ارتش یمن در ماه ژوئن كنترل آن را از شبه نظامیان القاعده باز پس گرفته بود، محل حمله انتحاری روز شنبه بود كه طی آن 45 تن كشته شدند.

همچنین منابع قبیله نشین اعلام كردند كه در نزدیك صنعا، دو هواپیمای بدون سرنشین مواضع القاعده را هدف قرار داده اند و در این حمله دو شبه نظامی دیگر القاعده از جمله یك رهبر محلی این گروه كشته شدند.

این منابع خاطر نشان كردند كه اعضای القاعده در حال سازماندهی دوباره طی دو روز گذشته در منطقه الحمه و المنسه در استان بیضاء در 170 كیلومتری جنوب شرق پایتخت یمن بوده اند. یك منبع دیگر اضافه كرد: چهار انفجار به دنبال حملات این هواپیماهای بدون سرنشین رخ داد. یكی از این هواپیماها خودروی یكی از اعضای القاعده را هدف قرار داد كه به آتش كشیده شد.

آمریكا تنها كشوری است كه هواپیماهای بدون سرنشین اش در منطقه فعالیت دارند. آمریكا عملیات این هواپیماها بر علیه اعضای القاعده در جنوب و شرق یمن را افزایش داده است.

مترجمام**9234**1423



:: برچسب‌ها: سنگ , ماکرو , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 1814
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیلة القدر شبی برتر از هزاران شب در نزد خداوند تصویر شده است و چه زیبا حالی است حال کسانی که فریاد الغوث الغوث‌شان به سپیده صبح رهایی از آتش پیوند می‌خورد.



:: برچسب‌ها: دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 1113
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا و به نقل از آسوشیتدپرس از شهر 'ولینگتون' پایتخت نیوزیلند، بر اساس روش محاسبه تازه ای كه به وسیله سازمان آمار دولت نیوزیلند ابداع شده و اجرا می شود، میزان دستیابی به مدال های طلا برای هر كشور به نسبت جمعیت هر كشور محاسبه می شود.

بر اساس جدول سنتی محاسبه مدال های بازی های المپیك، چین با گذشت 10 روز از بازی ها با كسب 31 مدال طلا در صدر و پس از آن آمریكا با 29 مدال طلا قرار دارد.

اما با وارد كردن عامل جمعیت به این جدول رده بندی، آمریكا به رده بیست و سوم نزول می كند، زیرا به ازای هر 11 میلیون جمعیت خود، برنده یك مدال طلا شده است. چین كه پرجمعیت ترین كشور جهان به شمار می رود، نیز به رده سی و ششم سقوط می كند، زیرا به ازای هر 43 میلیون نفر جمعیت خود یك مدال طلا گرفته است. در میان كشورهای بزرگ، بریتانیا كه میزبان بازی های المپیك است، 18 مدال طلا بدست آورده كه یك مدال به ازای هر 3 میلیون و 400 هزار نفر جمعیت آن می شود.

این در حالیست كه جایگاه بسیاری از كشورهای كوچك بهبود می یابد. مثلا نیوزیلند با جمعیت 4 میلیون و 400 هزار نفری 3 مدال طلا در رشته قایقرانی روئینگ گرفته است كه با این روش محاسبه به صدر كشورهای مدال آور تا روز یكشنبه بالا می رود.

پس از آن جاماییكا با پیروزی چشمگیر 'یوسین بولت' در دوی 100متر مردان قرار می گیرد كه روی هم رفته دو مدال طلا گرفته است. به این ترتیب به ازای هر یك میلیون و 400 هزار نفر جمعیت ساكن در این كشور، جاماییكا یك مدال طلا بدست آورده است.

'گرانادا' نیز در رده سوم قرار می گیرد كه 'كرانی جیمز' 19 ساله در روز دوشنبه در دوی 400 متر نخستین مدال طلا را برای این كشور به ارمغان آورد. این كشور به ازای هر 109 هزار نفر جمعیت خود كه معادل كل جمعیت این كشور است، یك مدال طلا بدست آورده است.

به گفته 'جو آن اسكینر' مدیر پروژه در سازمان آمار نیوزیلند، روش جدید رده بندی علاوه بر جلب توجه ده ها هزار نفر، به ایجاد غرور نسبت به دستاوردهای المپیك این كشور كمك كرده است.

وی افزود: این روش به برخی از كوچكترین كشورها امكان می دهد كه امیدوار باشند.

اما یكی از كشورهایی كه ممكن است به این گونه تجزیه و تحلیل شمار مدال های هر كشور علاقه مند نباشد، هندوستان است. زیرا این كشور نتوانسته است هیچ مدال طلایی به دست آورد و فقط یك مدال نقره و 2 برنز گرفته است كه می شود یك مدال برای هر یك از 400 میلیون نفر جمعیت این كشور.

مترجمام. ورزشی. ** 1486 ** 1589



:: برچسب‌ها: باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 1702
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ابراهیم رزاقی، اقتصاددان، در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله به بایسته‌های اقتصاد مقاومتی و وظایف مردم و مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از جمله بحث‌هایی است که به نظر می‌آید سابقه تاریخی نداشته باشد؛ معمولا وقتی تهاجم نظامی صورت می‌پذیرد، تمام منابع اصلی اقتصادی کشور مورد هجمه و تخریب واقع می‌شود.



:: برچسب‌ها: دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 1139
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعه قهرش در جریان دیدار استقلال با مس و تساوی این تیم در بازی شب گذشته صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:



:: برچسب‌ها: برف ,
:: بازدید از این مطلب : 1093
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال آلمان در یورو 2012 تا نیمه نهایی پیش رفت و در این مرحله با شکست 2 بر صفر برابر ایتالیا حذف شد.

ولفگانگ نیرسباخ، رییس فدراسیون فوتبال آلمان در این مورد گفت: آنالیزهایی که از یورو 2012 به عمل آمده نشان می‌دهد که تیم ملی آلمان عملکرد خوبی داشته است. ما به شکل کامل با همه کادر ورزشی تیم ملی موافق بوده و اعتقاد داریم راهی که در پیش گرفته‌اند بهترین راه برای رسیدن به موفقیت است.

آلمان که اکنون تیم دوم رده بندی فیفا است، هر 3 دیدار خود در یورو 2012 را با پیروزی پشت سر گذاشت و در یک چهارم نیز یونان را 4 بر 2 مغلوب کرد.

نیرسباخ در ادامه گفت: راهیابی به جام جهانی به هیچ وجه آسان نخواهد بود ولی ما به پتانسیلی که تیم‌مان دارد اعتقاد ویژه‌ای داریم و می‌دانیم که بیش از گذشته موفقیت‌ بدست خواهیم آورد.

انتهای پیام/آ



:: برچسب‌ها: آب , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 1646
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز سه شنبه دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه آتی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین 'سید حسن خمینی' تولیت آستان امام خمینی (ره) و عضو هیات امنا، حجت الاسلام والسملمین 'محمد محمدیان' رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­ها، 'كامران دانشجو' وزیر علوم، 'مرضیه وحید دستجردی' وزیر بهداشت، 'حمید میرزاده' ، 'فریدون عزیزی'، 'بهمن یزدی صمدی' و 'فرهاد دانشجو' به عنوان اعضای هیات امنا حضور خواهند داشت.

بررسی تركیب اعضا و وظایف و اختیارات هیات امنای استانی، بررسی بودجه پیشنهادی سال 1391، تدوین تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه بندی واحدهای دانشگاهی از موارد قابل بررسی در این جلسه است.

فراهنگ**1055



:: برچسب‌ها: عکس , د , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 1030
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، سومین روز مسابقه های كشتی فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن در ورزشگاه 'اكسل' شهر لندن و در وزن های 66 و 96 كیلوگرم در حال پیگیری است كه بر این اساس، نفرات راه یافته به مرحله یك چهارم نهایی رقابت های وزن 66 كیلوگرم به شرح زیر مشخص شدند:

'جاستین لاتر' از آمریكا با 'تاماش لارینكز' از مجارستان.

'شاكادیا' از گرجستان با 'محمد اشرف' از مصر.

نفرات برتر این دو مبارزه، در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند.

'سعید عبد ولی' از ایران با 'استیو گینو' از فرانسه.

'كیم هیون وو' از كره جنوبی با 'ادگارس ونكاتیس' از لیتوانی.

برنده این دو مبارزه، در مرحله نیمه نهایی با هم رقابت می كنند.

ورزشی. ** 3783 ** 1590



:: برچسب‌ها: مدل , توکیو , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33
بشار اسد، سعید جلیلی

به گفته تحلیلگران، در این دیدار در مورد آزادی ایرانیانی که اخیرا در سوریه ربوده شدند، گفت و گو شده است

بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه امروز در دمشق، پایتخت این کشور با سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرد.

تصاویر این دیدار را تلویزیون سوریه پخش کرد. این اولین تصاویر رئیس جمهوری سوریه در تلویزیون دولتی این کشور پس از چند هفته است.

به گفته تحلیلگران، در این دیدار در مورد آزادی ایرانیانی که اخیرا در سوریه ربوده شدند، گفت و گو شده است.

همزمان با سفر آقای جلیلی به دمشق، علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران نیز برای مذاکره با مقام‌های ترکیه در باره ایرانیان ربوده شده، به آنکارا سفر کرده است.

فرماندهی ارتش آزاد سوریه در ترکیه مستقر است.

دولت ایران در تلاش است تا ایرانیانی را که توسط مخالفان مسلح بشار اسد ربوده شده‌اند، آزاد کند.

روز گذشته یک منبع وابسته به ارتش آزاد سوریه، متشکل از مخالفان مسلح حکومت این کشور، در گفتگو با بی بی سی فارسی گفت که سه تن از چهل و هشت ایرانی ربوده شده در سوریه در اثر بمباران ساختمان محل نگهداری آنان توسط نیروهای دولتی کشته شده اند اما معاون وزارت خارجه ایران گفته است هیچ خبر تائید شده ای مبنی بر کشته شدن این افراد وجود ندارد.

ایران، و گفته است که "با توجه به حمایت علنی آمریکا از گروه های تروریستی و ارسال اسلحه به سوریه، مسئولیت تامین امنیت جان چهل و هشت زائر ایرانی ربوده در دمشق متوجه ایالات متحده است."

وزارت امور خارجه ایران به همین دلیل کاردار سوئیس را که حافظ منافع آمریکا در این کشور است به این وزارتخانه احضار کرد.

نشست دولت جدید سوریه

عمر غلاونجی، نخست‌وزیر جدید سوریه یک روز پس از فرار ریاض حجاب، نخست وزیر پیشین، امروز سه شنبه، هفت اوت نشست هیات دولت این کشور را برگزار کرد.

وزیر اطلاع رسانی دولت سوریه گفته است که این نشست نشان می دهد که مقام‌های سوریه به کار خود ادامه می دهند و هر فردی که از (نظام) خارج شود، به راحتی قابل جایگزین است.

دولت آمریکا گفته است که خروج آقای حجاب از سوریه نشان می دهد که دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه از درون در حال فروپاشی است.

در همین حال فعالان مخالف دولت سوریه از ادامه گلوله باران مواضع مخالفان و درگیری‌ها در شهر حلب در شمال سوریه خبر داده اند.

عمر غلاونجی، نخست‌وزیر موقت سوریه

عمر غلاونجی، نخست‌وزیر موقت سوریه امروز ریاست نشست دولت را به عهده داشت

نیروهای دولتی سوریه در تلاش هستند تا مناطق تحت کنترل مخالفان مسلح را از دست آنها خارج کنند.

آقای حجاب پس از خروج از سوریه، انتقادهای شدیدی را از حکومت سوریه مطرح کرده و آن را "رژیمی تروریستی" خوانده است.

گفته شده که چند نفر از ورزای دولت سوریه نیز همراه آقای حجاب از کشور خارج شده اند اما وزیر اطلاع رسانی دولت سوریه این مساله را تکذیب کرده است.

ریاض حجاب از اعضای باسابقه و کهنه‌کار حزب بعث سوریه به شمار می رود.

او که ۴۶ سال دارد، از اهالی شهر عمدتا سنی نشین دیر زور در شرق سوریه است

ادامه درگیری‌ها

تلویزیون دولتی سوریه گفته است که نیروهای این کشور با "گروه‌های تروریستی" در نقاط مختلف کشور درگیر شده و توانسته اند خساراتی را به آنها وارد کنند.

تلویزیون سوریه گفته است که این نیروها همچنین موفق به بازپس‌گیری دو پاسگاه پلیس شده اند.

گزارش‌ها حاکی از ادامه درگیری‌ها در دمشق و کشته شدن چند نفر است.



:: برچسب‌ها: ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 1515
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرمانده انتظامی استان لرستان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی این نیرو در خرم‌آباد با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: نقش خبرنگاران در تمام زمینه‌ها به خصوص بحث امنیت مهم و ضروری است.



:: برچسب‌ها: اروپا , سان , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 1024
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون پینگ‌پنگ، حمید رضا صباغیان در خصوص قضاوت حساس روز گذشته در المپیک لندن، گفت: دیدار حساس یک چهارم نهایی رقابت‌های تیمی بین ژاپن و هنگ‌کنگ را قضاوت کردم که درواقع پر استرس‌ترین و حساس ترین قضاوت عمرم بود و خدا را شکر می‌کنم که در آن قضاوت موفق بودم.



:: برچسب‌ها: به من , هندوستان , سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 1578
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس، در رقابت‌های فینال دارحلقه مردان المپیک 2012 لندن، آرتور زانتی نابارته از برزیل با کسب 900/15 امتیاز به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها دست یافت.



:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 932
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، این تشکل دانش‌آموزی با همکاری شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی، به منظور تربیت معرفتی و معنوی اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور و پرورش نسل‌های مؤمن، معتقد و انقلابی، طرح «اعتکاف رمضانیه» را با رویکرد فراهم کردن بسترهای زمانی و مکانی ویژه در راستای ترویج معنویت، اخلاق و افزایش معرفت دینی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

اهداف پیش‌بینی شده در این طرح توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)، انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با ائمه معصومین(ع)، پاسخگویی به سئوالات دینی نوجوانان و جوانان، تقویت روحیه معنوی، خودباوری و صبر در دانش‌آموزان، تقویت روحیه خودسازی، تزکیه و تهذیب نفس در بین دانش‌آموزان، حضور فعال و پررنگ دانش‌آموزان در برنامه‌های مذهبی است.

از جمله رئوس برنامه‌های طرح سراسری اعتکافیه می‌توان به مباحث معرفتی و بصیرتی، تشکیل حلقه‌های معرفتی با حضور دانش‌آموزان و مربیان با موضوعیت ماه مبارک رمضان، خودسازی ولایت مداری، جلسات ختم قرآن و محافل انس با قرآن، ارائه الگوهای خودسازی و خودشناسی از دیدگاه بزرگان، بیان خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، بیان احکام و معارف ویژه نوجوانان و جوانان، برپایی نمایشگاه، برپایی نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات اشاره کرد.غبارروبی و نظافت مساجد، تقدیر از برگزیدگان مسابقه و دانش‌آموزان فعال، برگزاری مراسم باشکوه افتتاحیه و اختتامیه، برگزاری مراسم ویژه بدرقه و استقبال خانواده‌ها، برگزاری مراسم احیاء به مناسب همزمانی آغاز اعتکاف با شب قدر (23 ماه رمضان)، پخش لوح فشرده سخنرانی معرفتی ـ بصیری، مسابقات فرهنگی از جمله بیان احساسات و دلنوشته‌های دانش‌آموزان معتکف از دیگر رئوس برنامه‌های این طرح سراسری است.

انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: فوتبال , پاییز , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سرای روزنامه نگاران ایران پدارم پاک‌آیین گفت: از لحاظ تعداد عناوین و آمار کمی مطبوعات، ما از بسیاری از کشورها جلوتر هستیم. البته این آمار علاوه بر این‌ که می‌تواند ظرفیتی برای رقابتی‌تر شدن فضای رسانه‌یی باشد اما نباید مجزا از شاخص‌های دیگری مانند تیراژ سرانه سنجیده شود.



:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33
اندی ماری

اندی ماری مدال طلای تنیس تک نفر مردان و نقره دو نفر مختلط را در المپیک گردن به گردن آویخت.

این‌بار اشکی در چشمان اندی ماری دیده نمی شد. برق شادی بود که موج می زد. او که بعد از شکست در فینال مسابقات تنیس ویمبلدون (که چهارمین شکستش در فینال های معتبر گران اسلم بود) نتوانست احساساتش را کنترل کند و به گریه افتاد، بعد از پیروزی در فینال از فرط خوشحالی روی پا بند نبود.

ماری مهمترین عنوان دوران کاری خود را کسب کرد، مدال طلای المپیک در رشته تنیس انفرادی مردان با شکست دادن راجر فدرر نفر اول جهان. ساعتی بعد از آن هم مدال نقره مسابقات را در رشته تنیس دو نفره مختلط برد تا نامش به عنوان یکی از موفقترین تنیسورهای تاریخ در مسابقات المپیک ثبت شود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:"برد امروز از درد باخت های گذشته کم می کند. امیدوارم که در اوپن آمریکا بهتر از دوره های قبلی کار کنم. باید مواظب باشم که این شرایط خوب روحی و بدنی را در دو هفته آینده از دست ندهم."

راجر فدرر هم بعد از بازی در باره اندی ماری گفت:"بعد از آنکه ماری در فینال ویمبلدون شکست خورد می توانست به لحاظ روحی در شرایط بدی قرار بگیرد و تا مدت ها نتواند در حد و اندازه های بالا ظاهر شود ولی او برعکس عمل کرد و مدال طلای المپیک را برد. این نشانه یک قهرمان واقعی است."

بعضی ها بر این گمان هستند که دوران طلایی اندی ماری آغاز شده است و او به زودی برنده گران اسلم هم خواهد شد. به خصوص که از آغاز امسال بازی های تنیس مردان غیر قابل پیشبینی تر از همیشه شده است.

در آغاز سال ۲۰۱۲ و در اولین گران اسلم سال، نواک جوکوویچ در ادامه قهرمانی های خود برنده اوپن استرالیا شد. اما نتوانست این روند را حفظ کند و در اوپن فرانسه مغلوب رافائل نادال شد.

رافائل نادال گران اسلم فرانسه را قدرتمندانه برد و در حالیکه خیلی ها فکر می کردند او با آمادگی بدنی و روحیه بالا می تواند رتبه اول را از جوکوویچ پس بگیرد در دور دوم بازی ها و در برابر نفر صدم جهان لوکاس رسل شکست خورد.

از سوی دیگر راجر فدرر که ۹ گران اسلم قبلی را به رقبا واگذار کرده بود با کسب هفتمین عنوان قهرمانی در مسابقات گران اسلم ویمبلدون، بعد از دو سال دوباره نفر اول تنیس جهان شد و رکورد ۲۸۵ هفته پیت سمپراس را شکست تا امید اول کسب مدال طلای المپیک شود، به خصوص که مسابقات در ویمبلدون بود و روی چمن.

هفته ای پیش از شروع بازی های المپیک رافائل نادال برنده مدال طلای المپیک پکن اعلام کرد که به دلیل مصدومیت به مسابقات المپیک لندن نخواهد رسید. او که سرسخت ترین رقیب راجر فدرر است و بارها فدرر را در فینال مسابقات مهم شکست داده است با انصراف از این بازی ها دل هواداران فدرر را شاد کرد و آنها امیدوار شدند که بهترین بازیکن تاریخ تنیس- به گمان بسیاری از کارشناسان- بلاخره موفق می شود که مدال طلای المپیک را هم کسب کند که هیچ کم و کسری در کلکسیون افتخاراتش نداشته باشد.

اما در این میان اندی ماری فکر دیگری در سر داشت. بعضی ها او را بدشانس ترین تنیسور بریتانیایی می دانند چون در دورانی بازی می کند که نادال، فدرر و جوکوویچ در آن حضور دارند و می گویند اگر ماری در هر دوران دیگری بازی می کرد می توانست برنده گران اسلم شود. بعضی ها هم اورا اصولا در حد و اندازه سه نفر اول جهان نمی دانند و معتقدند که ماری هرگز نمی تواند از رتبه چهارم بالاتر برود چون توانایی اش بیش از این نیست.

اما ماری برای اینکه خلاف گفته های منتقدانش را ثابت کند برای رسیدن به مدال طلای المپیک هم جوکوویچ و هم فدرر را با قدرت شکست داد. نواک جوکوویچ را در دو ست پی در پی برد و راجر فدرر را نه تنها در سه ست پی در پی شکست داد بلکه یکی از بدترین باخت های فدرر در طول ده سال گذشته را به او تحمیل کرد. ماری از میانه ست اول به بعد، نه گیم پیاپی را از آن خود کرد تا هیچ شانسی برای فدرر باقی نماند.

در آغاز امسال جوکوویچ نفر اول بود، نادال دوم، فدرر، سوم و اندی ماری چهارم. آنها به ترتیب گران اسلم ها را بردند. جوکوویچ اولینش را برد، نادال دومی را و فدرر سومین گران اسلم که ویمبلدون بود. حالا نوبتی هم باشد نوبت نفر چهارم جهان است که چهارمین گران اسلم سال یعنی اوپن آمریکا را که سه هفته دیگر آغاز می شود از آن خود کند.



:: برچسب‌ها: نیویورک , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، در پی برکناری نخست وزیر سوریه و انتشار شایعاتی مبنی بر فرار وی به کشور اردن، شبکه های خبری وابسته به وهابی‌ها عملات روانی خود علیه نظام سوریه را تشدید کردند.



:: برچسب‌ها: کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نوونیت، این غار که درون عارضه‌ای صخره‌مانند به نام «سر شیر» کشف شده است و عمقی حدود 5 متر دارد، از جمله اماکنی است که در آیین اقوام باستان بلغارستان از ویژگی معنوی بی‌مانندی برخوردار بوده است.



:: برچسب‌ها: کودک , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس به نقل از  ، سرهنگ محمد رضا اکبر حلوایی گفت: همانگونه که قبلا نیز عنوان شده، در قانون وظیفه عمومی معافیت‌هایی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در نظر گرفته شده است.



:: برچسب‌ها: جشن تولد , ماکرو , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری فارس دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، در آستانه دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب،در پادکست «تأکید 100 باره»  به بحث «آزاداندیشی و مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان برای راه‌اندازی کرسی‌های آزاداندیشی» پرداخته است.



:: برچسب‌ها: اروپا , جغرافیایی برچسب , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

خسرو ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حذف طالبیان گفت: وی اولین حضور المپیکی خود را تجربه می‌کرد و رکوردی نزدیک به رکورد خودش را کسب کرد. البته باد مخالف هم می‌وزید و فکر می‌کنم او تلاشش را به کار برده و نتیجه بدی نگرفته است.



:: برچسب‌ها: تایوان , غذا , مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عصر امروز یک دستگاه اتوبوس به علت نقص فنی و عدم کنترل آن از سوی راننده وارد یک ساختمان واقع در میدان فردوسی کرمانشاه شد.



:: برچسب‌ها: آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، در جریان معاملات دیروز بورس اوراق بهادار هر سهم شرکت هزار میلیارد تومانی سایپا برای نخستین بار در طول 16 سال حضور در بورس به کمتر از 100 تومان رسید تا نگرانی سرمایه گذاران و مسئولان بازار سرمایه از اوضاع عمومی بازار بیشتر شود.



:: برچسب‌ها: نور , فرانسه , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جلسه امروز هیئت‌عمومی اظهار داشت: دوستانه یادآوری می‌کنیم که آقایان وارد عرصه تقابل با رای قضائی نشوند، چرا که به هر حال رای صادره ولو آنکه به آن علاقمند نبوده یا از آن راضی نباشند، از آنجا که از مجرای قانونی صادر شده است، باید اجرا شود و توصیه ما نیز این است که همگان در برابر قانون تسلیم باشند و هرچه را قانون گفته بپذیرند.



:: برچسب‌ها: حیوانات , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محسن عاشوری گفت: با توجه به مشکلات شخصی، از سمت خودم در کادر فنی پرسپولیس کناره گیری کردم اما برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بتوانند در بازی های آتی با کسب نتایج مطلوب دل هواداران را شاد کنند.



:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از در پی ربوده شدن هیئت 7 نفره ایرانی در بنغازی برخی از NGO‌های لیبیایی با تجمع در مقابل هتل محل اقامت هیئت ایرانی (تبیستی) با محکوم کردن این اقدام خصمانه خواستار آزادی هر چه سریعتر این افراد شدند.



:: برچسب‌ها: استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

علی‌اکبر بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس درباره وضعیت اجرای حکم پرونده سعید مرتضوی بعد از اصلاح اساسنامه تأمین اجتماعی اظهار داشت: از مفاد مصوبه مورد اشاره به طور کامل اطلاع ندارم.



:: برچسب‌ها: نیکون , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

تقی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: مکان ساخت 4 هزار مسکن قسطی تهران در منطقه 22 واقع در آتی شهر است که در حال حاضر در مرحله تهیه نقشه، نقشه‌برداری و ژئوتکنیک است.



:: برچسب‌ها: آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

محمد خرمگاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره پیشرفت فوتبال در شرق آسیا و موفقیت تیم‌های کره جنوبی و ژاپن در المپیک لندن اظهار داشت: وقتی چنین تیم‌هایی این طور پیشرفت می‌کنند کار تیم ملی ایران سخت می‌شود. اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید قبول کنیم کره و ژاپن خیلی از ایران جلوتر هستند و ما برای رسیدن به آنها خیلی باید تلاش کنیم.

وی افزود: از پیشرفت فوتبال در قاره آسیا خوشحال می‌شوم اما از یک طرف هم دل نگران می‌شوم چون برای آینده فوتبال ایران نگرانم. ما باید تمام افکار خود را روی تیم های پایه بگذاریم. روی نونهالان و مدارس فوتبال باید سرمایه گذاری کنیم.

خرمگاه تصریح کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که در هر رده سه تیم داشته باشیم. این اتفاق دور از دسترس نیست اما با یکی دو سال کار نمی‌توانیم نتیجه بگیریم و باید تلاش بیشتری کنیم.



:: برچسب‌ها: رقص , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مدیر کل کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در گفت‌وگوی تلفنی با ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه گزارش‌ها حکایت از سلامت هیئت ایرانی ربوده شده دارد، عنوان کرد که نماینده ویژه کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به لیبی می‌رود و تلاش خواهد کرد تا هیئت ربوده شده ایرانی بتوانند با خانواده‌های خود ارتباط برقرار کنند.



:: برچسب‌ها: روز ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، انفجار امروز در ساختمان رادیو و تلویزیون سوریه فقط سه زخمی که حال آنان مناسب است، بر جای گذاشته است.



:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، باباجان زاده در این مسابقه که بعدازظهر امروز (دوشنبه) و لحظاتی پیش در ورزشگاه "اکسل" شهر لندن برگزار شد، مقابل "یوهان یورن" از سوئد در دو وقت متوالی و با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب شد.

"یوهان یورن" از سوئد با شکست "میهالی دیاک باردوسی" از مجارستان، حریف باباجان زاده در مرحله یک چهارم نهایی شده بود.

کشتی گیر سوئدی در مرحله نیمه نهایی با "نبی هیکی" از استونی مصاف می دهد و در صورت راهیابی به دیدار فینال، بشیر باباجان زاده در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز امیدوار خواهد بود.

باباجان زاده در نخستین کشتی خود، "علی ندیم سلمان" دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو چین از عراق را در دو وقت پی در پی و با نتایج یک بر صفر و 2 بر صفر از پیش رو برداشته بود و در دومین کشتی خود "یوری پاتری کوف" کشتی گیر روسی الاصل تیم ارمنستان با حساب 2 بر یک و با نتایج یک بر صفر، صفر بر یک و 2 بر صفر به برتری رسید.

رضا کایالپ از ترکیه، میهاین لوپز از کوبا، بشیر باباجان ‌زاده از ایران، نورماخان تینالی یف از قزاقستان، لوکاژ باناک از لهستان، میهالی دیاک باردوسی از مجارستان، دلی لیو از چین، نومینجان عبدالله اف از ازبکستان، چبی از تونس، عبدالرحمان از مصر، دمیرل بایرس از آمریکا، آندرس ایوب از شیلی، یوری پاتریکوف از ارمنستان، یوگنی اورول از اوکراین، نبی هیکی از استونی، لوسب چوگوشویلی از بلاروس، یوهان یورن از سوئد، حسن بارویف از روسیه، لوسب گوچاشویلی از گرجستان و علی ندیم سلمان از عراق، کشتی گیران وزن 120 کیلوگرم کشتی فرنگی حاضر در بازی های المپیک لندن هستند.

مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن که از بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با رقابت های دو وزن 55 و 74 کیلوگرم آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) در وزن های 60، 84 و 120 کیلوگرم در جریان است.

برون مرزي**1423**



:: برچسب‌ها: سیاتل , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس بعد از ظهر امروز در این جلسه گفت: انتخاب شهردار جدید قدس به منظور جلب رضایت شهروندان بوده است.



:: برچسب‌ها: معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، بر این اساس 'سعید عبد ولی' نماینده وزن 66 كیلوگرم كشورمان بعدازظهر فردا (سه شنبه) در دیدار نخست استراحت دارد در دور دوم با 'آتكان یوكسل' از تركیه رو به رو می شود.

عبد ولی در صورت پیروزی در این مسابقه به مصاف برنده كشتی 'جیسس ریواس' از ونزوئلا و 'استیو گینو' قهرمان بازی های المپیك 2008 پكن از فرانسه می رود.

سعید عبد ولی از ایران، منوچهر تسخادایا از گرجستان، كیم هیون وو از كره جنوبی، پدرو ایساك مولنس از كوبا، فرانك استابلر از آلمان، جاستین لستر از آمریكا، دارخان بایاخ متوف از قزاقستان، تسوتومو فوجیمورا از ژاپن، محمد سریر از الجزایر، الگورابی اشرف از مصر، اورلاندو هویكان از گینه، جیسس ریواس از ونزوئلا، استیو گینو فرانسه، ادگاراس ونسكایتیس از لیتوانی، تاماس لورینچ از مجارستان، پاسكال استریبل از سوییس، الكساندر ماكسیموویچ از صربستان، آتكان یوكسل از تركیه و هوانس واردرسیان از ارمنستان، كشتی گیران فرنگی كار وزن 66 كیلوگرم حاضر در بازی المپیك لندن هستند.

در وزن 96 كیلوگرم نیز 'قاسم رضایی' در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با 'جنگ ایلدیم' از تركیه مسابقه می دهد و در صورت پیروزی، با برنده مصاف آرتور الكسانیان از ارمنستان و دایگورو تیمونچینی از ایتالیا رو به رو می شود.

الیس گوری از بلغارستان، جیمی لیدبرگ از سوئد، جنگ ایلدیم از تركیه، رستم توتروف از روسیه، تسیمافی دزینیچنكا از بلاروس، محمد ابراهیم عبدالفتاح از مصر، قاسم رضایی از ایران، نوریكاتسو سایكاوا از ژاپن، حسین عیاری از تونس، چوكری عتافی از مراكش، فالكون استردا از كوبا، جوس كارابالو از ونزوئلا، آرتور الكسانیان از ارمنستان، آردو آروسار از استونی، شالوا گادابادزه از جمهوری آذربایجان، دایگورو تیمونچینی از ایتالیا، سوسو جابیدزه از گرجستان، آلین الكسوز از رومانی و دیوید والا از جمهوری چك، كشتی گیران فرنگی كار وزن 96 كیلوگرم حاضر در بازی های المپیك لندن هستند.

رقابت های دو وزن 66 و 96 كیلوگرم مسابقه های كشتی فرنگی بازی های المپیك 2012 لندن از ساعت 16:30 فردا (سه شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه 'اكسل' شهر لندن آغاز می شود.

ورزشی. ** 7537 ** 1589



:: برچسب‌ها: تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، نعمت‌الله ترکی پس از پایان جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موارد مهمی در جلسه امروز پیگیری شد که قرار شد جهاد کشاورزی بحث تولیدات مرغ را رسماً خود پیگیری کند.



:: برچسب‌ها: کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.



:: برچسب‌ها: باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، كارگزارن بازار سرمایه در شانزدهمین روز مرداد ماه در حالی دست از رقابت برای معامله سهام شركت ‌های كشیدند كه ارزش بازار سهام به یك میلیون و 88 هزار و 89 میلیارد ریال رسید.

** شاخص كل، 24 هزار و یك واحدی شد

در پایان معاملات امروز دوشنبه شاخص كل با 107 واحد كاهش نسبت به دیروز، عدد 24 هزار و یك واحد را نشان می‌دهد. شاخص 30 شركت بزرگ با افت 7.5 واحدی به عدد 1345 واحد رسید.

در عین حال، شاخص آزاد شناور به 29 هزار و 824 واحد رسید كه نسبت به دیروز 132 واحد كاهش داشته است.

شاخص بازار اول هم امروز عدد 19 هزار و 765 واحد را، نشان می دهد، كه این رقم نسبت به روز گذشته 45 واحد كاهش دارد.

بر اساس این گزارش در معاملات بازار دوم، شاخص این بازار با افت 451 واحدی مواجه شد و در پایان مبادلات در ایستگاه 33 هزار و 914 واحدی توقف كرد.

همچنین شاخص صنعت با افت 102 واحدی نسبت به روز گذشته در عدد 19 هزار و 16 واحد نشان می دهد.

اقتصام** 9141/1594



:: برچسب‌ها: نشان , رودخانه , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()