بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال زنان فصل آینده در شهرداری بم بازی می كند
نوشته شده توسط : hgu33

'مریم رحیمی'بازیكن تیم سرخپوشان گرگان كه فصل گذشته در كنار این تیم به میدان رفت، افزود: پارسال در تیم سرخپوشان شرایط خوبی برای بازی وجود داشت و توانستیم عنوان نایب قهرمانی رقابتهای لیگ برتر را نیز كسب كنیم. اما با توجه به اینكه تیم شهرداری با شرایط دانشجویی من همراهی بهتری می كند ، قصد دارم فصل اینده برای این تیم به میدان روم.

این دانشجوی سال اول رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد گرگان ،ادامه داد : قرار است 25 تیرماه برای انعقاد قرار داد به بم بروم و امیدوارم بتوانم در كنار بازیكنان این تیم ، بازیهای خوبی را ارایه كرده و قهرمانی این تیم یك بار دیگر تكرار شود.

'مرضیه جعفری'سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم نیز با تایید این خبر گفت: به منظور ارتقا سطح توان این تیم سعی در جذب تعدادی بازیكن داریم كه مریم رحیمی نیز یكی از این بازیكنان است.

وی عدم حمایت فدراسیون از تیم های برتر باشگاهی را عاملی در جهت كاهش انگیزه بازیكنان عنوان كردو گفت:اگرچه تصمیم اخیرفیفا می تواندانگیزه دو چندانی به بازیكنان و مربیان بدهد اما همراهی فدراسیون و شرایطی برای حضوربیشتر تیم های باشگاهی در عرصه های آسیایی می تواند انگیزه بازیكنان را افزایش دهد.

به گفته جعفری، اگر چه تیمش توانست درفصل گذشته عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را كسب كند،اما فدراسیون هیچ برنامه ای برای تشویق بازیكنان این تیم و امكان حضور حتی یك بازی دوستانه برون مرزی برای این تیم فراهم نكرد.

جعفری همچنین از آغاز تمرینات این تیم خبر داد و گفت: تمرینات این تیم از اول مرداد ماه آغاز خواهد شد.

ورزشی **1828**1590





:: برچسب‌ها: اسپانیا , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: