امام جمعه مشهد بر لزوم ‌افزایش هوشیاری در برابر ترفندهای معاندان تاكید كرد
نوشته شده توسط : hgu33

آیت الله 'سید احمد علم الهدی'‌ روز سه شنبه در مراسم پایانی 'اردوی زیارتی و آموزشی بصائر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم' در مشهد افزود:‌ نیروهای متعهد و انقلابی بعد از پیروزی در مقابل هر یك از توطئه های دشمنان نباید نسبت به دیگر ترفندهای آنان غافل شوند.

وی ادامه داد: استكبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انواع ترفندها را علیه نظام اسلامی انجام داد ولی هر یك از این ترفندها منجر به شكست شد.

امام جمعه مشهد در ادامه از ولایت فقیه به عنوان نقطه محوری نظام اسلامی یاد و بیان كرد:‌ انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از پیش وابسته و متعلق به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و ائمه معصوم(ع) می شود.

وی اظهار داشت: همچنین هر روز وابستگی به مقام ولایت بیشتر و جریانهای غیرولایی از نظام و انقلاب اسلامی بیشتر حذف می شوند.

علم الهدی افزود:‌ توسعه دانش‌بنیان كشور نیز هر روز مستحكمتر و نیرومندتر از گذشته می شود.

وی با اشاره به شناسایی شبكه ها و مهره های وابسته به رژیم صهیونیستی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: وابستگی روزافزون مردم نسبت به آن حضرت، نظام و روحانیت موجب افزایش رسالت و وظیفه همراه با خلوص نیت روحانیون نسبت به نظام شده است.

مشاور دینی و تربیتی حوزه علمیه قم نیز در این مراسم با اشاره به افزایش ترویج انحرافهای غلط توسط معاندان و عوامل آنها در كشورهای اسلامی گفت:‌ روحانیون باید با شناسایی آسیبهای اعتقادی و ارزشهای دینی، با ترفندهای دشمنان مقابله كنند.

حجت الاسلام 'محمدحسین حقجو' تهذیب مراكز آموزشی را یك اصل مهم دانست و افزود: آموزشهای كنونی مقاطع مختلف تحصیلی بیشتر شامل اطلاعات فیزیكی بشریت است لذا نیازهای معنوی انسان را برطرف نمی كند.

وی گفت:‌ باید با ترویج ارزشهای اعتقادی و فرهنگ سازی عقاید دینی نیازهای معنوی فرزندانمان را تامین كنیم.

'اردوی زیارتی و آموزشی بصائر' با حضور 500 نفر از مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.ك/2

7490/659





:: برچسب‌ها: حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: