كشتار مسلمانان میانمار نشانه ضعف نظام سلطه در برابر اسلام است
نوشته شده توسط : hgu33

آیت الله محی الدین حائری شیرازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمیرم اظهار داشت: سران استكبار و صهیونیست ها هر گاه استدلال و برهان عقلی كم می آورند دست به كشتار و جنایت می زنند.

وی با اشاره به روایتی از زمان امام صادق (ع) گفت: آن حضرت در مراجعه شخصی كه از آزار همسایه اش گله مند بود، فرمودند: 'الظالم و الضعیف' یعنی او كه ظلم می كند ضعیف است.

وی گفت: مسلمانان مطابق با وعده الهی دوره قدرتی دارند و عالمگیر می شوند و خداوند چنان عزت و بزرگی به اسلام و مسلمین خواهد داد كه همین بوداییان نیز روزی مسلمان شده و اسلام می آورند.

وی با اشاره به اینكه قتل و كشتار نتیجه ای جز ننگ و سرافكندگی برای نظام سلطه ندارد به سابقه تاریخی كشتار بیرحمانه مغولها در ایران اشاره كرد و ادامه داد: چنگیز خان 5/1 میلیون مسلمان را در نیشابور قتل عام كرد اما همین مغول ها بعد ها مسلمان و شیعه شدند.

آیت الله حائری شیرازی خاطر نشان كرد: اسلام حقیقی در عالم پیروز است و هر مسلمان یا غیر مسلمانی اقدام به كشتن مسلمانان كند ظالم است و ظالم ضعیف و زبون و بی هویت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری وظیفه مسلمانان را تجهیز خود به استدلال و برهان و آگاهی دانست و افزود: این خواسته كه سفارش مقام معظم رهبری نیز هست در سایه ولایت و ماندن در مسیر عدالت و حقیقت جویی محقق می شود.

وی خاطر نشان كرد: اگر ما امروز حامی و پشت و پناه مسلمانان میانمار و سوریه و عراق نباشیم فردا هم كسی ما را حمایت نخواهد كرد و این یك وظیفه شرعی و اخلاقی است.

7147/ت/607





:: برچسب‌ها: بریتانیا , باغ , اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: