رصد لحظه به لحظه پزشك خانواده در مركز 'شفا تل'
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، ' سید رضا مظهری' افزود: مركز شفاتل با در اختیار داشتن پنج اپراتور كه در آینده نزدیك به 16 اپراتور افزایش خواهد یافت، تمامی تماس های هموطنان به شماره 8999 در مورد پزشك خانواده را پاسخ می دهد.

وی اظهار داشت: در بخش مشاوره تلفنی مركز شفا تل ابتدا كارشناسان پرستاری، روانشناسی و تغذیه در مدت 45 ثانیه تا پنج دقیقه مشاوره ابتدایی را به تماس گیرندگان ارایه می دهند و سپس در صورت لزوم تماس گیرنده را به پزشكان عمومی و متخصص برای دریافت مشاوره بیشتر متصل می كنند.

این مقام مسوول با اعلام اینكه پاسخگویی تلفنی یك بخش از كارهای مركز شفا تل است، خاطر نشان كرد: در این لخش كه به زودی به مركز اصلی خدمات الكترونیك سلامت كشور مبدل خواهد شد، 13 پروژه كلان و مهم الكترونیكی در حال اجر است.

مظهری ادامه داد: همچنین طراحی نرم افزارهای مختلف از سوی متخصصان رایانه در قالب این پروژه ها نیز هم اكنون در حال انجام است.

براساس این گزارش، مركز تلفن شفا تل با همكاری ستاد اجرایی فرمان امام، دانشگاه علوم پزشكی تهران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در مدت شش ماه احداث شده است.

اجتمام ** 1788 ** 1568





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: