عرضه 11 تابلو مقاله تحریم كالاهای رژیم صهیونیستی در نمایشگاه قرآن
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار معارف ایرنا از نمایشگاه قرآن كریم، در این تابلو مقاله‌ها كه موسسه نور قدس طراحی و اجرای آن را بر عهده دارد، كالاهای اسراییلی معرفی و لزوم تحریم آنها مطرح شده است.

همچنین در بعضی از این تابلو مقاله‌ها، نظر مراجع عظام تقلید درباره مصرف این نوع كالاها و تاثیر مصرف نكردن آنها بوسیله مسلمانان ارایه شده است.

** زیارت جامعه كبیره در نمایشگاه قرآن تشریح می‌شود

زیارت جامعه كبیره میراث گرانسنگ امام هادی(ع) توسط حجت الاسلام والمسلمین كریمی علوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم تشریح می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای شركت در این برنامه در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته در ماه مبارك رمضان از ساعت 19 تا 20 به نمازخانه شبستان مراجعه كنند.

** نمایش پویانمایی برگزیده جشنواره عاشورا در نمایشگاه قرآن

بهترین فیلم پویانمایی جشنواره عاشورا در بخش پویانمایی و هفت سنگ بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم به بازدیدكنندگان عرضه می شود.

همچنین بخش نمای نوین در این دوره از نمایشگاه، پویانمایی 'نمای باران' را به علاقه مندان عرضه كرده است.

این پویانمایی به نویسندگی 'مصطفی اجودی' و كارگردانی 'محمدامین همدانی' تاكنون در جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران حضور یافته و برنده تندیس و لوح افتخار و جایزه بهترین فیلم پویانمایی عاشورا شده است.

از دیگر عوامل نمایش می توان به حامد جعفری تهیه كننده، مهدی پاكدل، انیماتور، سروش امانی و محسن فلاح گروه مدل سازی اشاره كرد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم كه 25 تیر ماه با شعار 'قرآن، فرهنگ بیداری' در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به كار كرد تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

فراهنگ ** 1883 ** 1071





:: برچسب‌ها: دریا , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: