امتیازحضوردرلیگ دسته اول فوتسال را از دست نمی دهیم
نوشته شده توسط : hgu33

'اكبر سكاكی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می كنیم با جذب حامی مالی هرطور شده امسال قزوین در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های دارای نماینده باشد.

وی، قزوین را در رشته فوتسال از استان های صاحب نام كشور خواند و گفت: با ظرفیت و استعدادهای فراوانی كه نوجوانان و جوانان قزوینی در این رشته از خود دارا هستند، حیف است نامی از قزوین حداقل در لیگ دسته اول در میان نباشد.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان كرد: در صورت حمایت مسوولین و برخورداری از حامی مالی، فوتسال قزوین با یك تیم تقریبا بومی، شایستگی حضور در رقابت های لیگ برتر را نیز دارد.

سكاكی درخصوص تیم فوتسال حجاب قزوین نایب قهرمان لیگ برتر بانوان نیز گفت: سیاست هیات حمایت از این تیم و تلاش برای جذب حامی مالی به منظور ادامه فعالیت این تیم كه در طول حضور خود در لیگ برتر نتایج درخشانی از خود به جا گذاشته است، می باشد.

وی در ادامه از قرعه كشی مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و اظهار داشت: تاكنون برای این رقابت ها نزدیك به 10 تیم ثبت نام كرده اند و تا پایان امروز كه قرعه كشی انجام می شود نیز امكان اضافه شدن تیم ها وجود دارد.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین در پایان در خصوص زمان برگزاری انتخابات ریاست فوتبال استان نیز گفت: به احتمال زیاد شهریور ماه شاهد انتخاب رییس جدید هیات فوتبال قزوین خواهیم بود.

7392/ 614





:: برچسب‌ها: اقیانوس , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: