خودروها در قشم موظف به نصب پلاك منطقه آزاد هستند
نوشته شده توسط : hgu33

'فرزین حقدل' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام با هدف اعمال مدیریت كارآمد و یكپارچه و شناسایی خودروهای متخلف برای اعمال قانون در سطح این جزیره انجام می شود.

به گفته وی، با نصب برچسب مخصوص روی خودروهای ورودی به جزیره قشم در اسكله 'لافت'،زمان ورود خودروهای دارای پلاك سرزمین اصلی ثبت می شود و مالكان ها موظفند در صورت توقف بیش از 15 روز در جزیره قشم، اقدام به تغییر پلاك وسایط نقلیه خود كنند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح كرد: پلیس راهور شهرستان قشم نیز بر اساس قانون، از تردد خودروهایی كه بیش از زمان تعیین شده(15 روز) در این جزیره با پلاك سرزمین اصلی توقف كنند، جلوگیری خواهد كرد.

حقدل تصریح كرد: پلاك سرزمین اصلی خودروهای ورودی به قشم در بایگانی واحد شماره گذاری منطقه آزاد قشم باقی می ماند تا صاحب آن در زمان مقرر و هنگام خروج از جزیره با مراجعه به این واحد، نسبت به تعویض مجدد پلاك وسیله نقلیه خود اقدام كنند.

ساكنان قشم نیز كه از خودروهای با پلاك سرزمین اصلی در این جزیره استفاده می كنند، موظف به مراجعه به واحد شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و تعویض پلاك خودروی خود با پلاك ویژه این منطقه شده اند./ك3

1871





:: برچسب‌ها: دوچرخه , بریتانیا , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: