ویژه برنامه های ماه رمضان در رادیو تهران اعلام شد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سریال 30 قسمتی 'گنجشك‌ ها در برف' هر شب ساعت 24 تا 30 دقیقه بامداد از رادیو تهران پخش می‌شود. این سریال فضایی ماورایی دارد و درباره خانواده‌ای است كه درگیر بحران به اغما رفتن یكی از اعضای خانواده است.

'سحر استجابت' از ویژه برنامه‌هایی است كه به مناسبت این ماه پر بركت برای سحرهای روزه داران تهیه شده، این برنامه هر شب به صورت زنده ساعت3 و 30 دقیقه تا 5 و 30 دقیقه بامداد از شبكه رادیویی تهران موج 'اف.‌ام' ردیف 94 یا موج‌ 'ای.‌ام' ردیف 1332پخش می‌شود.

محورهای موضوع رمضان در ادب فارسی، سنت و عرفان، بیان آموزه‌های اخلاقی ماه رمضان با رویكرد خانواده، پخش دعای سحر، مناجات مخصوص ائمه اطهار و تفسیر دعا اختصاص یافته است.

از دیگر بخش ‌های برنامه سحر استجابت، گفت و گوی قرآنی حول یك موضوع اخلاقی براساس احادیث و پیام آیات و پند‌ها، لطایف اخلاقی، دعای سحر و تفسیر نهج البلاغه است.

'تلاوت ترتیل' با صدای استاد 'محمود خلیل الحصری' با آغاز ماه رمضان هر شب ساعت 5 و 30 دقیقه تا 6 و 30 دقیقه بامداد از شبكه رادیویی تهران پخش می‌شود.

'شهر مهربانی' ویژه برنامه افطار، كاری از گروه شامگاهی رادیو تهران است كه با آغاز این ماه مبارك هر روز به صورت زنده ساعت 19 تا 21 از این شبكه رادیویی پخش می‌شود. این برنامه یك جنگ فرهنگی مذهبی است كه هر روز با یك موضوع و یك جمله ناتمام به مسائل اخلاقی و مكارم اخلاقی می‌پردازد.

سخنرانی ویژه ماه مبارك رمضان را با آغاز این ماه پربركت هر شب ساعت 3 تا 3و 30 دقیقه بامداد از رادیو تهران بشنوید.

برنامه 'كتاب شب' با حال و هوای ماه رمضان از هفتم مرداد، به روایت شرح حال و تاریخ زندگی ائمه اطهار (ع) علامه مجلسی می‌پردازد. 'جلاء العیون' از جمله تألیفات مرحوم علامه مجلسی، حاوی شرح حال و تاریخ زندگی ائمه اطهار (ع) است كه ساعت 23 و 30 دقیقه تا 24 از این شبكه رادیویی روایت می‌شود.

فراهنگ**9266 1418





:: برچسب‌ها: توکیو , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: