اجرای نمایش 'هیس' در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایش 'هیس' به همت مركز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و معاونت هنری به مدت 20 شب در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم اجرا می‌شود.

علی عمرانی، روح الله سنایی، علیرضا كاظم زاده، حامد عرب، حسین بودشی، نصرالدین از جمله بازیگران این اثر نمایشی هستند. طراحی حركات را علی عمرانی و طراحی صحنه را روح الله سنایی انجام داده اند.

این نمایش میزبان تماشاگران داخلی و خارجی نمایشگاه قرآن خواهد بود.

نمایش 'هیس' با موضوع بیداری اسلامی از تولیدات سال گذشته معاونت هنری است كه در جشنواره تئاتر 'صاحبدلان' نیز اجرا شده بود.

این نمایش ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان علاقه مندان و حاضران در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم خواهد بود

** پخش بیش از 130 قسمت نمایش رادیویی ویژه ماه مبارك رمضان

مركز هنرهای نمایشی رادیو بیش از 130 قسمت نمایش رادیویی ویژه ماه مبارك رمضان را برای پخش از شبكه های مختلف رادیویی تهیه و تولید كرده است.

نمایش های 'گنجشك ها در برف'، 'خواستگاری'، 'كیست این پنهان مرا'، 'حكایت دله دزد'، 'باغ سبزی'، 'زیرزمین'، 'سایه روشن'، 'مهمان ناخوانده سحر'، 'یك بام و دو هوا'، 'تیغ و طلسم'، 'غریبه'، 'رازدار كوفه'، 'سرنوشت ناگزیر وجغرافیای قصه' و 'لحظه های با تو بودن' عناوین برخی از نمایش‌ها و برنامه هایی است كه با هنرمندی بازیگران مركز هنرهای نمایشی رادیو در این ایام پخش می‌شود.

در این آثار جمعی از شناخته شده‌ترین هنرمندان همچون ژاله علو، توران مهرزاد، فرهنگ جولایی، اكبر زنجانپور، صدرالدین شجره، میكائیل شهرستانی، علی عمرانی، فریبا متخصص، بیوك میرزایی، محمد عمرانی، محمود احمدی، محمد مهاجر، مهین نثری، مهدی صباغی، رحمان باقریان، شهریار كرمی، مهتاب امینی، زهره مجابی، خسرو فرخزادی، رضا عمرانی، رامین پور ایمان، صدیقه كیانفر، ناهید مسلمی، شهلا نیساری و نیز سایربزرگان رادیو هنرنمایی می كنند.

مهدی شرفی، نادر برهانی‌مرند، آرش پارساخو، مجید نظری نسب، ندا هنگامی، فاطمه دلیری، محسن قصابیان و شهلا دباغی، فاطمه رنجبران و... از سردبیران و جعفر غلامپور، مرضیه ازگلی، شیدا اصغری، علی عباسی و فرشته فرهاد امینی و... از نویسندگان این نمایش‌های رادیویی هستند.

علاوه بر نمایش های سریالی، نمایش های رادیویی تك قسمتی نیز از شبكه های مختلف رادیویی پخش خواهد شد.

** اجرای ویژه نمایش 'كلكسیون' برای هنرمندان

نمایش «كلكسیون» در یك اجرای ویژه، روز شنبه (31 تیرماه) میزبان هنرمندان خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: كلكسیون برشی از زندگی دختری است كه برای از دست ندادن نزدیكانش تلاش می كند تا اینكه...

مهرداد مصطفوی، سرور عرب پور، سارا علیا و محمد نوحیان در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش از 19 تیرماه به روی صحنه رفته و تا دوم مرداد ماه 91 به اجرای خود در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران در ساعت 19 و 30 دقیقه ادامه می دهد.

فراهنگ**9266 1418





:: برچسب‌ها: کانادا , سقوط , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: