شاهرودی: پرسپولیس واقعی را باید از هفته پنجم دید
نوشته شده توسط : hgu33

'رضا شاهرودی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: به طور حتم هنوز برای دیدن پرسپولیس واقعی زود است و باید تیم هماهنگ شده را از هفته پنجم در میادین مشاهده كنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تهران در شهر آبادان، كار دشواری در پیش رو خواهد داشت و گرفتن یك امتیاز در هفته نخست آن هم در آبادان كار مهمی است.

بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص اینكه با حضور بازیكنان ملی پوش انتظار از این تیم بالا رفته است، گفت: به طور حتم انتظارات از پرسپولیس بالا است اما باید بدانیم این تیم كمی دیر شروع كرده است و باید به كادر فنی فرصت دهیم.

وی تصریح كرد: پرسپولیس در لیگ برتر فصل جدید، كار دشواری در پیش رو دارد زیرا با وجود این بازیكنان، تمام هواداران انتظار قهرمانی از پرسپولیس در پایان فصل را دارند.

وی اظهار داشت: از بازیكنان جدید می خواهم بدانند در چه تیم بزرگی بازی می كنند و حضور در پرسپولیس با تمام تیم های دیگر متفاوت است و پوشیدن پیراهن این تیم یك افتخار برای هر بازیكنی خواهد بود.

شاهرودی با اشاره به حضور مهرداد پولادی و مهرزاد معدنچی در سمت چپ پرسپولیس گفت: با بودن این دو بازیكن بر خلاف سال گذشته خیالم راحت تر شده است و می دانم دیگر از این نقطه آسیب نخواهیم دید.

وی تاكید كرد: متاسفانه بعضی از بازیكنانی كه در پرسپولیس حضور داشتند یا دارند، سطح شان همین است و برای كوچكترین پیشرفتی باید سال ها تلاش كنند.

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب 'سعید شیرینی' به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه پیشكسوتان زیادی دارد كه می توانستند به عنوان سرپرست، كار خود را در این تیم آغاز كنند.

وی ادامه داد: بر خلاف تصور برخی ها، فعالیت به عنوان سرپرست كار بسیار دشواری است و امیدوارم هر كسی را كه انتخاب كردند در كار خود موفق باشد و بتواند به پرسپولیس كمك كند.

ورزشی. ** 9118 ** 1589





:: برچسب‌ها: کلیسا , رنگ , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: