سردار رادان: مصرف دخانیات در ماه مبارك رمضان در انظار عمومی ممنوع است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار ' احمد رضا رادان' روز سه شنبه در حاشیه نخستین كارگاه آموزش راهبری تعالی سازمانی پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران افزود: ما در جامعه ای زندگی می كنیم كه مردم ملزم و متعهد به مباحث دینی هستند و در ماه مبارك رمضان حتی جرایم كاهش می یابد كه نشان از فرهنگ دینی مردم است.

وی اظهار داشت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی در ماه رمضان همراهی كردن با مردم در مراسم هایی مانند شب قدر است، اما با عده خاص كه تظاهر به روزهخواری كنند برابر قانون عمل می كنیم.

رادان تصریح كرد خوردن و آشامیدن و مصرف دخانیات در ملاء عام ممنوع است و چنانچه سرنشینان خودروها تظاهر به روزه خواری كنند خودروی آنان متوقف و برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی در زمینه سخنان روز گذشته رییس جمهور مبنی بر توجه نیروی انتظامی به آموزش گفت: نیروی انتظامی انتقادهای مردم و مسوولان را به گوش جان می شنود تا با استفاده از این انتقادها، كیفیت ماموریت ها را افزایش دهد.

رادان افزود: فرهنگ سازی همواره اولویت ناجا بوده و برنامه های متنوعی برای آن داشته و خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به نظر من بخش عمده سخنان رییس جمهور مربوط به سازمان ها و دستگاه های فرهنگی است كه وظیفه خود را انجام نمی دهند.

رادان در زمینه طرح مكنا ( مدیریت كیفیت نیروی انتظامی ) گفت: كلانتری ها و پاسگاه ها و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی دو نیروی بزرگ ناجا هستند كه حجم زیادی از مردم ارتباط چهره به چهره با آنان دارد.

به گفته وی، نیروی انتظامی توجه ویژه ای به این دو نیرو و مدیریت كیفیت عملكرد آنان در ارتباط با مردم دارد كه بر این اساس طرح مكنا از 29 تیرماه جاری آغاز می شود.

رادان اظهار داشت: در این طرح چهار مرحله ای، كیفیت مدیریت نیروی انتظامی ارتقا می یابد كه رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

اجتمام **9022**1379 ** 1569





:: برچسب‌ها: ایتالیا , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: