از هر اقدامی برای بهینه سازی مصرف انرژی در ایران حمایت می كنیم
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'ولفگانگ نیومن' روز سه شنبه در مراسم امضای پروتكل همكاری كه بین بنیاد جهانی انرژی، انجمن بهینه سازی مصرف انرژی و انجمن مدیریت سبز ایران در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی منعقد شد، افزود: بنیاد جهانی انرژی 30 سال قبل و زمانی كه اهمیت بحث بهینه سازی مصرف انرژی هنوز به اندازه كافی مد نظر قرار نگرفته بود، آغاز به كار كرد.

وی در این مراسم كه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اضافه كرد: نكته مهمی كه در بحث بهینه سازی مصرف انرژی وجود دارد این است كه اگر محصولات انرژی با بهترین شرایط هم ساخته شوند، در نهایت این مصرف كننده است كه باید مزیت بهینه سازی مصرف انرژی را دریابد و از این رو مهمترین نكته این است كه در این خصوص فرهنگ سازی شود.

نیومن خاطر نشان كرد: طی این سال‌ها تحولات مثبت زیادی در زمینه استفاده از انرژی های نو رخ داده است و امروز اعمال سیاست‌های بهینه سازی مصرف انرژی در كشورها بسیار جدی است.

وی با بیان این كه، توانایی اقتصادی بهینه سازی مصرف انرژی بزرگ است، یادآور شد: بر اساس استراتژی مصرف انرژی آلمان، میزان مصرف انرژی در این كشور باید تا سال 2050 حدود 80 درصد كاهش یابد.

رئیس بنیاد جهانی انرژی گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی 50 تا 60 درصد هیچ تاثیر منفی بر رفاه شهروندان و كاهش بهره وری ندارد.

اقتصام**2021**1594





:: برچسب‌ها: نیویورک , نور , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: