ساوه شمشكی:برنامه های زیادی برای كسب سهمیه المپیك زمستانی داریم
نوشته شده توسط : hgu33

'عیسی ساوه شمشكی' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینكه باید در مسابقات انتخابی المپیك زمستانی شركت كنیم،گفت:به همین دلیل در اسكی روی برف برنامه های بسیار سختی در پیش رو داریم.

وی گفت:ورزشكاران ما باید برای كسب سهمیه در 5 مسابقه ركوردهای خوبی را بدست بیاورند و این تنها با تمرین زیاد امكان پذیر است.

رییس فدراسیون اسكی گفت: در حال حاضر ورزشكاران ما تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذارند و اولین اردو آنها در آبان ماه در اتریش خواهد بود.

وی تصریح كرد: از اول آذر نیز در تورنمنت های بین المللی شركت خواهیم كرد و سعی می كنیم حداقل 15 میزبانی در كشورمان داشته باشیم.

وی اظهار داشت:امسال مسابقات قهرمانی جهان نیز برگزار خواهد شد و در این مسابقات در دو رشته در بخش آقایان و بانوان شركت می كنیم كه در هر تیم ما چهار ورزشكار خواهیم داشت.

ساوه شمشكی در خصوص پیش بینی خود از عملكرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان، خاطرنشان كرد: با وجود قدرت های برتر دنیا در این مسابقات ما تنها حضور مان مفید خواهد بود و نمی توان جایگاهی را پیش بینی كرد.

وی در خصوص برنامه های اسكی روی چمن نیز گفت: شنبه هفته آینده مسابقات لیگ این رشته نیز آغاز خواهد شد و اسكی روی چمن نیز برنامه های زیادی دارد.

وی ادامه داد: در تاریخ 2 و 3 شهریور ماه جام جهانی اسكی روی چمن در پیست دیزین ایران برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون اسكی كشورمان با اشاره به دیگر برنامه های اسكی روی چمن، گفت: 2تا 7 مرداد ماه قهرمان جوانان جهان در آلمان برگزار می شود كه در این رقابت ها نیز حاضر خواهیم شد.

ورزشی **9118**1440





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: