4 نظامی دیگر تركیه به اتهام جاسوسی دستگیر شدند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری تركیه ، دادستانی جمهوری تركیه در پی موج دوم دستگیری نظامیان تركیه به اتهام جاسوسی ، بزودی حكم بازداشت 15 نظامی دیگر این كشور را صادر خواهد كرد.

دادستانی جمهوری تركیه در شهر ازمیر در غرب این كشور روز شنبه نیز حكم دستگیری 50 نظامی شاغل این كشور را به اتهام جاسوسی صادر كرد.

همزمان با صدور حكم دستگیری ، ماموران امنیتی به طور همزمان برای دستگیری نظامیان یاد شده وارد عمل شدند.

به دنبال آغاز تحقیقات دادستانی جمهوری تركیه در شهر ازمیر درباره ادعای جاسوسی برخی از نظامیان شاغل و بازنشسته ارتش این كشور ماه گذشته 12 تن از نظامیان ارتش تركیه از جمله دو نظامی بازنشسته و ده نظامی شاغل از سوی دادگاه رسیدگی به این پرونده با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

ماجرای جاسوسی نظامی در نیروهای مسلح تركیه از آنجا آغاز شد كه تشكیلات پلیس تركیه در سال 2009 میلادی ( 1389 )با دریافت یك نامه الكترونیكی در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز كرد و متوجه شد كه باند جاسوسی با استفاده از زنان معلوم الحال اقدام به برقراری ارتباط با نظامیان كرده و اطلاعات محرمانه را بدست آورده اند.

تعداد مظنونین دستگیر شده پرونده جاسوسی نظامی در تركیه كه از سال 2009 ( 1388 ) تاكنون تحت بررسی و رسیدگی است بالغ بر 100 تن شده است.

خاورم **230** 3404





:: برچسب‌ها: پاریس , نیکون , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: