دبیر فدراسیون بوكس: بوكسورهای ایران تحسین حریفان را برانگیختند
نوشته شده توسط : hgu33

'همایون اردلان' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان كرد: اردوی ایتالیا از تمام لحاظ برای نفرات تیم ایران خوب بود و گمان می برم یكی از بهترین اردوهای چند سال اخیر را برگزار كردیم.

وی ادامه داد: این كمپ دارای امكاناتی بسیار خوب بود و در فضایی آرام برگزار شد كه بهترین شرایط را برای آماده سازی ورزشكاران داشت و نفرات تیم ایران، بهره لازم را از حضور در این اردو بردند.

اردلان عنوان كرد: در این اردو، بوكسورهای ما روزانه 3 نوبت تمرین می كردند و صبح ها نیز برای بهبود شرایط هوازی به كوهنوردی می پرداختند.

وی در پاسخ به این سوال كه نفرات حاضر در این اردو در خصوص بوكسورهای ایران چه نظری داشتند، گفت: سرمربی تیم ملی ایتالیا كه مسوولیت فنی این اردو را در اختیار داشت، بارها به ما گفت بوكسورهای تیم ایران پیشرفت زیادی داشته و در بازی های المپیك برای حریفان خود مشكل ساز خواهند شد!

دبیر فدراسیون بوكس عنوان كرد: این اردو برای ما بسیار مفید بود و به طور یقین، ثمرات آن را در المپیك لندن خواهید دید.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا به موفقیت نمایندگان ایران در لندن امیدوار است، اظهار داشت: قطعا ما امیدوار هستیم و از زمانی كه 'علی مظاهری' بوكسور كشورمان به عنوان پرچمدار انتخاب شده، انگیره ما هم بالاتر رفته است تا بتوانیم توان این رشته را نشان بدهیم.

دبیر فدراسیون بوكس در خصوص ادامه تمرینات تیم ملی بوكس ایران گفت: بوكسورها، بامداد فردا (سه شنبه) وارد تهران می شوند و پس از استراحتی دو روزه، تمرینات خود را در تهران دنبال می كنند.

وی خاطرنشان كرد: تیم ملی چهار نفره بوكس ایران، روز چهارم مرداد ماه عازم بازی های المپیك لندن خواهد شد تا از روز 7 مرداد ماه، مبارزات خود را در این بازی ها آغاز كنند.

ورزشی. ** 3783 ** 1589





:: برچسب‌ها: موسیقی , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: