تحریم ایران از سوی برخی كشورهای غربی بهترین فرصت برای حضور شركت های روسی است
نوشته شده توسط : hgu33

'آلبرت جوسویف ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحریم های اعمال شده علیه ایران بین المللی نیست و تنها از سوی آمریكا و برخی كشورهای صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر بسترهای بسیار مناسبی برای گسترش و توسعه روابط در زمینه های مختلف بویژه سیاسی و اقتصادی بین دو كشور ایران و روسیه فراهم است.

رییس شركت استروی پروگرس روسیه ایران را كشوری مهم و مقتدر در منطقه دانست و افزود: فرهنگ و سنت ملت ایران علاوه بر كتب های منتشر شده، در بین مردم روسیه نیز بیش از گذشته گسترش یافته است.

وی یادآورشد: دو كشور ایران و روسیه از امكانات و ظرفیت های بسیار خوبی برای گسترش روابط بهتر برخودار هستند و تداوم همكاری ها نتایج مفیدتری به همراه دارد.

جوسویف بزرگترین ثروت ایران را وجود مردمانی خوب و مهمان نواز دانست و افزود: باسفر به ایران ، خلاف تبلیغات محافل بین المللی در مورد ملت ایران ثابت شد.

مدیران شركت استروی پروگرس روسیه برای نخستین بار به ایران سفر كرده و طی روزهای گذشته با مسوولان ایرانی در مورد چگونگی و نحوه همكاری ها تبادل نظر كردند.

اعضای شركت استروی پروگرس روسیه صبح امروز /سه شنبه / از صنایع ومعادن و برخی واحدهای صنعتی استان زنجان بازدید و با شركت در جلسه سرمایه گذاری با استاندار زنجان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در ایران بویژه زنجان اعلام كردند.

522/7320/ 1539





:: برچسب‌ها: دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: