هر صندلی برای تماشای فینال ویمبلدون: 5 هزار پوند
نوشته شده توسط : hgu33

گفته می شود پس از آن كه اندی ماری در مرحله نیمه نهایی موفق به شكست ' جو ویلفرید تسونگا' شد و به فینال رفت، برخی از افرادی كه بلیت فینال را پیش خرید كرده بودند آن را به چهار برابر قیمت فروخته اند.

یكی از مسئولان برگزاری ویمبلدون گفته است برخی از این افراد بالغ بر هشت هزار پوند برای هر بلیت می خواستند ولی به طور متوسط كسانی كه تقاضای تماشای دیدار فینال بین ماری و فدرر را داشتند آن را به قیمتی میان 3 هزار و 500 تا 5 هزار و 500 پوند خریده اند.

اندی ماری با راهیابی به فینال ویمبلدون به 74 انتظار بریتانیایی برای رسیدن به دیدار پایانی این رویداد مهم تنیس پایان داد.

اكنون انتظارها از او برای قهرمانی بیشتر شده است. در صورتی كه او بتواند راجر فدرر را در دیدار پایانی شكست دهد پس از 76 سال نخستین بریتانیایی خواهد شد كه جام قهرمانی ویمبلدون را بالای سر می گیرد.

یكی از مسئولان ویمبلدون گفت: این رویدادی استثنایی است. بسیاری از بریتانیایی ها كمر بند خود را سفت كرده اند و منتظر نتیجه این دیدار هستند. حاضرند بهای بیشتری بدهند تا مسابقه را تماشا كنند چون بی نظیر است .

علاوه بر این در میادین بزرگ شهر، این مسابقه به طور زنده از طریق صفحات بزرگ تلویزیونی پخش می شود. حدود 50 صفحه بزرگ تلویزیونی در نقاط مختلف بریتانیا و نیز برخی سالن های سینما ( به صورت سه بعدی) این مسابقه را پخش خواهند كرد.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: به من , سفر , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: