هیات انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر كودك معرفی شدند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، با پایان مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی بخش خیابانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر كودك و نوجوان 91 گروه نمایشی تقاضای خود را برای حضور در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال كرده اند.

بخش تئاتر خیابانی برای اولین بار در جشنواره تئاتر كودك و نوجوان به شكل رقابتی با داوری هنرمندان كودك و نوجوان برگزار می‌شود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر كودك و نوجوان با دبیری شهرام كرمی و مشاركت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مهرماه در این شهر برگزار می‌شود.

** نمایش 'چی شد كه من مار خوردم؟' به صحنه رفت

نمایش 'چی شد كه من مار خوردم؟' به كارگردانی گبرگ ابوترابیان كه به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر عروسكی اجرای آن متوقف شده بود، از شب گذشته (جمعه) با حضور هنرمندانی چون امین تارخ، خسرو احمدی، كاوه آهن جان و نادیا فرجی به صحنه رفت.

پس از اجرای نمایش، امیر كربلایی زاده درحضور امین تارخ، استاد بازیگری را سخت دانست، امین تارخ نیز خود را فقط یك بازیگر دانست.

امین تارخ در توصیف جنس و نوع بازیگری امیر كربلایی زاده خطاب به تماشاگران نمایش گفت: خلق لحظه توسط امیر كربلایی زاده باعث شد نمایش نه تنها حالت یك نواختی برای مخاطب نداشته باشد بلكه حتی كمتر از زمان واقعی آن به نظر برسد، خلق لحظه توسط اوبیشتر، شبیه معجزه است.

نمایش 'چی شد كه من مار خوردم؟' روز یكشنبه 18 تیرماه ساعت 18 و 30 دققیه ویژه هنرمندان و خبرنگاران تئاتر اجرا می شود و فقط تا 23 تیرماه روی صحنه خواهد بود.

** اجرای نمایش 'اتاق 498' از هفته جاری در 'خانه مشق'

نمایش 'اتاق 498' نوشته و كاری از علیرضا اجلی از دوشنبه (19 تیرماه) در سالن نمایش 'خانه مشق' به صحنه می رود.

این اثر نمایشی با همكاری گروه 'تئاتر پرت' از دوشنبه هفته جاری هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه در خانه مشق اجرا می شود.

این نمایش داستان زن و مردی است كه در اتاقی به شماره 498 اسیر شده اند. آن ها برای خروج از اتاق باید به یك سوال كه مربوط به رابطه شان در گذشته است پاسخ دهند. این سوال آن دو را به گذشته می برد و خاطرات مرور می شود.

نیما یوسفی و زهره غلامی بازیگران این اثر نمایشی هستند و احسان مهرتاج موسیقی و‌ علی خدایی عكاسی این اثر را بر عهده دارد.

** اجرای نمایش آبی 'مار و پله' در حوض باغ هنرمندان ایران

نمایش 'مار و پله' به كارگردانی ندا شاهرخی از جمعه (23 تیرماه) به مدت 20 شب در حوض شمال غربی باغ هنر خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد رفت.

این نمایش محیطی در پی بهره برداری حداكثری از فضاها و امكانات باغ هنر مجموعه خانه هنرمندان ایران تهیه شده است. این نمایش بر پایه بازی مار و پله شكل گرفته و با مشاركت مستقیم تماشاگر در كنترل و هدایت سه كاراكتر 'اتللو'، 'هملت' و 'لیدی مكبث' كه هر سه بروی صفحه مار و پله درون حوض هستند همراه خواهد بود.

علاوه بر ندا شاهرخی كه طراح و كارگردان این نمایش است، شهروز دل افكار، مهرداد مصطفوی و میترا گرجی به عنوان بازیگر، نسیم احمد پور دراماتورژ، عادل چراغی طراح گریم و لباس و مهدی سربازی روابط عمومی نمایش را برعهده دارند.

نمایش 'مار و پله' از 23 تیرماه سال جاری هر روز به جز شنبه ها، ساعت 21 در حوض شمال غربی باغ هنر خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد شد.

فراهنگ**9266**1588





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: