پخش فیلم اعتراف مزدور رژیم صهیونیستی به مسموم كردن یاسر عرفات
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا از بیروت، این شبكه جمعه شب اعلام كرد كه این فیلم در سال 2006 ( 1385 ) ضبط شده و بازجویی از این مزدور در همان سال و در زندان 'النقب' فلسطین انجام شده است.

در این فیلم، این مزدور اعتراف كرده است كه به همراه آشپزها، غذای عرفات و شخصی دیگر به نام 'الحبشی' را مسموم كردند و پس از اینكه غذا را جلوی این دو گذاشتند از محل پذیرایی خارج شدند.

این مزدور همچنین افزود: یك قوطی پلاستیكی با سرپوش قرمز و چسب سیاه رنگ كه بر روی آن با زبان عبری مطالبی نوشته شده ، در اختیار وی قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت كه با یك افسر ارتش رژیم صهیونیستی به نام 'افیخای ادرعی' دیدار داشته و از سوی مقامات این رژیم تهدید شده بود كه اگر نتواند این ماموریت را انجام دهد، زندگی اش نابود خواهد شد.

فیلم اعترافات این مزدور در حالی از شبكه المیادین پخش شد كه یك آزمایشگاه سوییسی اعلام كرده است كه مقدار بسیار بالایی از ماده پلوتنیوم سمی در پوشاك و لوازم شخصی عرفات یافت شده كه در روزها و ساعات پایانی زندگی از آنها استفاده می كرده است.

این آزمایشگاه از طرف های فلسطینی و عربی خواستار تشكیل یك كمیته تحقیق بین المللی شد وتاكید كرد كه لازم است جسد عرفات مورد آزمایش قرار گیرد.

خاورم*2024**1030 **1446





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: