مربی سابق پرسپولیس، سرمربی بازیكنان بدون تیم آلمان شد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمانی، 'سومدیك' با تایید این خبر، گفت كه از روز دوشنبه هفته آینده به مدت سه ماه سرمربی مجموعه ای از بازیكنان بیكار و بدون تیم و فوتبالیست هایی خواهد بود كه مدتها به خاطر مصدومیت از میادین فوتبال دور بوده اند.

این مربی آلمانی فوتبال، افزود: دو ماه قبل یكی از همبازی های سابق از من پرسید كه آیا حاضرم مسوولیت این كمپ تمرینی را برعهده بگیرم، من نیز از اینكه مربی این تیم شوم استقبال كرده و بدون درنگ برای انجام كار آمادگی خود را اعلام كردم.

سومدیك در ادامه برنامه های خود را برای موفقیت تیم بازیكنان بیكار فوتبال آلمان تشریح كرد و گفت: ابتدا از نفرات این مجموعه یك تست آمادگی جسمانی خواهم گرفت تا سطح توان بدنی آنها را مشخص كنم، سپس با تشكیل یك اردوی آماده سازی با جدیت آنها را برای مسابقات آماده خواهم كرد.

وی همچنین از تنظیم چندین دیدار دوستانه با تیم های باشگاهی آلمان در رده های مختلف خبر داد و گفت: از آخرین دوره مربیگری خود كه در تیم فوتبال پرسپولیس تهران سپری شد، تجربیات گرانبهایی دارم كه در اختیار بازیكنان این تیم خواهم گذاشت.

سومدیك كه دروازه بانی تیم فوتبال المپیك آلمان در دهه 80 را در كارنامه ورزشی خود دارد، در عین حال با ذكر خاطراتی از دوران فعالیت خود در تیم پرسپولیس، كار كردن در این تیم پرطرفدار در هفته های آخر حضورش را بسیار سخت و از لحاظ دست یابی به موفقیت، دشوار توصیف كرد.

وی افزود: مربیان خارجی نمی توانند در فوتبال ایران از نظر ورزشی تحرك زیادی ایجاد كنند، زیرا مدیران باشگاهها در ایران اختیارات زیادی به آنها نمی دهند.

نشریات ورزشی آلمان در انتشار خبر فعالیت جدید فوتبال سومدیك، به این نكته اشاره كرده اند كه وی و بازیكنان تیمش در یك موضوع اشتراك دارند و آن هم این است كه هر دو آنها بیكارند.

سومدیك در عین حال مدعی شده كه پیشنهادات خوبی از سوی برخی تیم ها برای همكاری دریافت كرده است و اگر خودش بخواهد می تواند در خارج از آلمان به شغل مربیگری فوتبال ادامه دهد، اما فعلا ترجیح می دهد با تیم بازیكنان بیكار، همكاری داشته باشد.

سومدیك 54 ساله كه سابقه مربیگری در تیم های ملی و باشگاهی فوتبال در غنا، تركیه و باشگاه های هامبورگ، بوخوم و بورسیا دورتموند آلمان را در كارنامه خود دارد، افزود: در هر كجا كه كار كردم، فعالیت من توام با موفقیت بوده است و تصمیم دارم از این بازیكنان بیكار و مصدوم، یك تیم خوب بسازم.

اروپام** 2051** 1701**1080**1597





:: برچسب‌ها: موزه , لا , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: