رزمایش پیامبر اعظم(ص) پایه های كاخ استكبار را به لرزه انداخته است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمد سعیدی' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قم گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در طول 30 سال گذشته لحظه ای از توطئه ها و شرارت های خود ضد ملت ایران دست برنداشته اند.

وی با اشاره به دستگیری گروه ها و باندهای جاسوسی و خرابكاری صهیونیستی در كشورمان خاطرنشان كرد: ملت غیور ایران اسلامی همواره در برابر دسیسه های شوم دشمنان پاسخ كوبنده ای به آنها داده و مستكبران غربی در این سال ها چیزی جز شكست و رسوایی عایدشان نشده است.

امام جمعه موقت قم فرارسیدن همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز عفاف و حجاب گفت: دشمنان می خواهند با ارایه مدهای غربی و نمادهای مبتذل، نسل جوان كشورمان را از دین و معنویت و اعتقادات دور كنند، این نمادهای شیطانی دامی برای گرفتار كردن جوانان در منجلاب فساد و بی ایمانی است.

وی افزود: با اجرای طرح امنیت اجتماعی از سوی نیروی انتظامی و دستگاه های مربوطه، برخی آسیب های اجتماعی و مفاسد در جامعه كاهش پیدا كرده و ما از همه مردم و خانواده ها می خواهیم برای گسترش هرچه بیشتر معنویت و امنیت در جامعه با مسوولان امر مشاركت جدی داشته باشند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری باشكوه جشن های نیمه شعبان در سراسر كشورمان، خاطرنشان كرد: اعتقاد به مهدویت و انتظار ظهور منجی بشریت، به معنای از میان رفتن كفر و شرك جهانی است، از این رو دشمنان برای ضربه زدن به مهدویت و انتظار از هیچ توطئه ای فروگذار نمی كنند.

وی با بیان اینكه گناهان و معاصی مومنان موجب رنجش حضرت ولی عصر(عج) می شود، اظهار داشت: امروز باید با نایب بر حق امام زمان(عج) تجدید بیعت كرده و با قدرت و بصیرت برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب تا ظهور حضرت حجت(عج) ایستادگی كنیم.

وی همچنین اظهار داشت: امروز مردم مومن و غیور كشورمان از مسوولان و دولتمردان انتظار دارند تا جلوی افزایش افسار گسیخته گرانی ها را گرفته و دستگاه های اجرایی به جای برخی فرافكنی ها برای كاهش قیمت ها و رفاه حال مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند. ك/2

8146 / 380/640





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: