رقابت داوطلبان تجربی و كشاورزی، زبان و هنر كنكور دانشگاه آزاد آغاز شد
نوشته شده توسط : hgu33

آزمون سراسری دانشگاه آزاد در نوبت بعدازظهر امروز - جمعه - از ساعت 16 آغاز شده است . در این آزمون 90 هزار و 988 نفر برای رقابت در رشته های گروه های تجربی و كشاورزی، هنر و زبان های خارجی نام نویسی كرده اند.

تعداد 72 هزار و 241 نفر از داوطلبان نوبت بعدازظهر امروز برای شركت در آزمون گروه تجربی و كشاورزی، 12 هزار و 63 نفر برای گروه زبان های خارجی و6 هزار و 664 نفر برای شركت در آزمون گروه هنر ثبت نام كرده اند.

69 درصد از داوطلبان گروه تجربی و كشاورزی، 75 درصد داوطلبان گروه زبان های خارجی و 67 درصد داوطلبان گروه هنر را زنان تشكیل می دهند.

آزمون سراسری سال 91 دانشگاه آزاد از روز پنج شنبه با حضور داوطلبان علوم ریاضی آغاز شد كه متقاضیان برخی رشته های این گروه در نوبت صبح و برخی دیگر در آزمون نوبت بعدازظهر شركت كردند.

این آزمون با رقابت داوطلبان گروه علوم انسانی در نوبت صبح امروز دنبال شد و در نوبت بعدازظهر امروز با رقابت داوطلبان گروه های آزمایشی علوم تجربی، كشاورزی و دامپزشكی، زبان های خارجی و هنر پایان خواهد یافت.

آزمون رشته های غیرپزشكی امسال دانشگاه آزاد 491 هزار و 261 داوطلب دارد كه 51 درصد آنان مرد و 49 درصد زن هستند و بیشترین تعداد داوطلبان با 250 هزار و 817 نفر برای شركت در آزمون رشته های علوم ریاضی ثبت نام كرده اند.

به گفته رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تعداد متقاضیان آزمون سراسری امسال این دانشگاه 13 درصد كمتر از سال گذشته است و براساس ظرفیت های پیش بینی شده، نزدیك به 400 هزار نفر در این آزمون پذیرش خواهند شد.

نتایج آزمون رشته های غیرپزشكی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

فراهنگ**1055**1581





:: برچسب‌ها: رقص , نشان , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: