بازرسی ویژه در جهت های سیاست عدالت محوری رئیس جمهوری گام بر می دارد
نوشته شده توسط : hgu33

غلامعباس زارع روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دكتر احمدی نژاد نسبت به شكایات و درخواست های مردمی كه به ریاست جمهوری داده می شود، حساسیت ویژه ای دارند و موكدا دستور داده اند كه هیچ نامه و درخواستی نباید بدون پاسخ باقی بماند.

وی اضافه كرد: رییس جمهوری تاكید كرده اند كه مسوولین باید با خوشرویی مراجعان و درخواست های آنان را بپذیرند، خصوصا نامه هایی كه از سوی افراد فقیر و بی بضاعت داده می شود كه به غیر از خدا كسی را ندارند، حساسیت خاصی دارند و خود شخصا برخی از این نوع موارد را پی گیری می كنند.

زارع اظهار كرد: شكایات و درخواست ها در هر سطحی كه باشند و حتی شكایاتی كه از دستگاه های اجرایی به بازرسی وارد می شود ، با دقت مورد رسیدگی قرار گرفته و با در نظر گرفتن موازین حقوقی و قانونی احقاق حق می شود.

وی اضافه كرد: در مواردی كه رسیدگی در خارج از وظیفه و حیطه كاری بازرسی ریاست جمهوری باشد ، گزارش كار به رییس جمهوری ارجاع شده و در سطح وزارتخانه ها مشكلات حل و فصل می شود.

زارع افزود: بر اثر رسیدگی به موقع به شكایات و حل مشكلات قانونی مردم،سطح رضایتمندی در جامعه افزایش یافته و نظارت بر روند امور بیشتر شده است.

وی اظهار كرد: برخی از شكایات و درخواست ها در سطح كلان و ملی است كه به دستور رییس جمهوری ، بازرسی ویژه ورود كرده و موضوع به نفع مردم خاتمه یافته است.

زارع گفت: موردی از این نوع شكایات مربوط به یكی از بانك های كشور بود كه بازرسی ویژه ریاست جمهوری موضوع را پی گیری كرد كه در نتیجه پی گیری ها 18 هزار نفر از بازنشستگان این بابك به حق و حقوق خود دست یافتند.

583 ** 1917





:: برچسب‌ها: دریا , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: