دشمنان ملت‌های منطقه تمام توان خود را برای نجات رژیم صهیونیستی به كار گرفته اند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، 'محمود احمدی‌نژاد' در دیدار 'محمد جهاد اللحام' رییس مجلس سوریه تاكید كرد: رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال است و دشمنان ملت‌های منطقه با تمام قوا در حال تلاش برای نجات آن هستند.

وی یادآور شد: برخی دولت‌های منطقه غافل از این واقعیت به خیال كمك گرفتن برای ماندن در قدرت با این رژیم ارتباطات پنهانی برقرار می‌كنند.

رییس‌جمهوری با یادآوری تحولات منطقه، ادعاهای سلطه‌طلبان مبنی بر تلاش برای برقراری دموكراسی و اعطای آزادی و احترام به مردم را دروغی آشكار عنوان كرد و اظهار داشت: گواه این ادعا روابط خوب و صمیمی برخی دولت‌ها با سردمداران استكبار است در حالی كه در كشور خود دیكتاتوری مطلق برقرار كرده‌اند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی نژاد با روشن و شفاف توصیف كردن تحولات منطقه‌‌ تصریح كرد: آمریكایی‌ها فقط به فكر كسب منافع خود هستند، اما این حق ملت های منطقه و از جمله ملت بزرگ سوریه است كه خود آزادانه در جهت تعیین سرنوشت خود تصمیم بگیرند و نباید دیگران خواسته های خود را به ملت ها تحمیل كنند.

وی اظهار امیدواری كرد ملت سوریه بر مشكلات فائق شود و بتواند در صلح، امنیت و آرامش زندگی كند و آینده روشنی را برای خود رقم بزند.

محمد جهاد اللحام رییس‌ مجلس سوریه نیز در این دیدار ضمن اظهار خوشنودی از روابط دوستانه و رو به گسترش تهران و دمشق بر عزم این كشور برای ارتقای سطح هر چه بیشتر روابط دوجانبه تاكید كرد.

سیام**1336





:: برچسب‌ها: توکیو , حیوانات , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: