تحریم ھای غرب نمی تواند ایران را از دستیابی به اھداف خود بازدارد
نوشته شده توسط : hgu33

'جاوید اقبال' سخنگوی امور دفاعی حزب تحریك انصاف امروز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا تاكید كرد: كشورھای اسلامی در منطقه باید از مقاومت و پایداری جمھوری اسلامی ایران برابر سلطه غرب حمایت كنند.

وی با اشاره به اینكه اعمال تحریم ھا علیه ایران ھیچ توجیه قانونی ندارد، گفت: غرب و ابر قدرت ھای جھانی امروز با استفاده از ابزار تحریم در تلاش برای رسیدن به انگیزه ھای پنھان خود ھستند.

اقبال افزود: ایران یك كشور تاریخی با فرهنگی كهن است كه موضوع تحریم ھا برای مردم این كشور تازگی ندارد، در واقع آنان ﴿ملت و دولت ایران﴾ از گذشته برابر تحریم ھا مقاومت كرده و به انحا مختلف از سد های ایجاد شده به سلامتی عبور كرده اند.

معاون پیشین فرمانده نیروی دریایی پاكستان تاكید كرد: تحریم ھا به ایران قدرت مضاعف و جدید تری برای پایداری ومقاومت برابر غرب می دھد.

وی با اشاره به اینكه كشورھای غربی ھمواره برای پاشیدن بذر نفرت در میان مسلمان جھان تلاش كردہ اند، گفت: این اعمال تحریم ها در قبال ایران باید هر چه زودتر متوقف شود.

جاوید اقبال ادامه داد: عناصر نظام سرمایه دارای و دولت ھای استبدادی در حال سو استفاده از اختلافات بین مسلمانان ھستند، بنابراین امت اسلامی باید با یكدیگر متحد و یكپارچه شوند.

وی گفت: كشورھای مستقل در جھان مطمئنا فشار آمریكا در خصوص عدم واردات نفت از ایران را قبول نخواھند كرد.

این سیاستمدار ارشد پاكستانی با تاكید بر اینكه ایران حق مسلم برای حفاظت از آستقلال , امنیت و حاكمیت ارضی خود را داراست، ضمن ضرورت بر افزایش روابط جمھوری اسلامی و پاكستان، تصریح كرد: نیاز به ترویج روابط تجاری بین اسلام آباد و تھران بیش از گذشته وجود دارد.

جاوید اقبال افزود: امروز استكبار در ورای قوانین بین المللی چھره جانبدارانه ای مقابل ایران به خود گرفته است، با این وجود ایران ھمواره آمادگی پذیرش و مطابقت خود با قوانین بین المللی را اعلام كرده است.

وی تاكید كرد كه جمھوری اسلامی ایران ھمواره به عنوان عضوی موثر در جامعه جهانی , قوانین بین المللی را رعایت كرده است.

آساق ** 1095 **1446





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , به من , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: