نوشته شده توسط : hgu33

دكتر 'سیدجواد ساداتی نژاد' روز پنجشنبه در حاشیه مراسم كلنگ زنی دانشكده علوم انسانی و معارف قرآنی دانشگاه ملایر در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا 'بانك اطلاعاتی' خاصی تعبیه شده كه هفته آینده رونمایی می شود.

وی گفت: این سامانه تلاش می كند تمامی اطلاعات خیرینی را كه در عرصه آموزش عالی تلاش می كنند جمع آوری كند.

معاون وزیر علوم ابراز امیدواری كرد: تا پایان امسال با برپایی جشنواره خیرین بتوانیم این هدف خود را در سطح كشور به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: همچنین حضور خیرینی كه به علم و فناوری علاقه مند هستند موجب می شود تا كار را قانونمندتر و منسجمتر پیش ببریم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برنامه های كمیته خیرین آموزش عالی نیز گفت: تا پایان امسال این كمیته در همه دانشگاههای كشور فعال می شود.

دكتر ساداتی نژاد بیان كرد: پارسال در مجموع 18 پروژه خیرساز در دانشگاههای كشور با اعتبار 50 میلیارد ریال مورد حمایت این كمیته قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر پایه تجربه ای كه سال گذشته داشتیم، در سال 91 نیز این حركت را بالنده تر در سطح دانشگاهها ادامه خواهیم داد.

او همچنین دانشگاه ملایر را دانشگاهی بالنده توصیف و بیان كرد: در نگاه فرهنگی و ارزشی، این دانشگاه یكی از دانشگاههای فرهنگی كشور است و فعالیتهای آن در عرصه كشوری نمود بیشتری خواهد داشت.

7528/551





:: برچسب‌ها: خورشید , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: