نوشته شده توسط : hgu33

خبرگزاری رویترز چهارشنبه شب طی گزارشی از هند تاكید كرد، در حالی كه محصول گندم در برخی از مناطق هند در حال نابودی است، روزانه هزاران كودك هندی به دلیل مبتلا شدن به بیماری های ناشی از سوء تغذیه، قربانی می شوند.

این خبرگزاری می افزاید : این تناقض عجیب معلول وجود یك نظام خشك در روند كمك های دولت به كشاورزان گندم كار ونیز نبود تاسیسات برای نگهداری گندم وهمچنین وجود یك سیستم فاسد وغیر فعال كه میلیون ها گرسنه را از دریافت گندم محروم می كند نشات گرفته است.

این وضعیت ناشی از عملكرد دولت حزب كنگره به رغم تعهدش به كمك و توجه به فقرا است كه 40 درصد از جمعیت هند را تشكیل می دهند.

این گزارش حاكیست: آنچه كه تعجب انگیز است ناتوانی دولت در تخلیه كوه هایی از گندم به منظور پر كردن شكم های خالی است. البته علت بروز این نقیصه در قوانین پیجیده ای است كه بر روند خرید وتوزیع گندم حاكم است.

در این رابطه 'د . راجا' دبیر كل حزب كمونیست هند - یك حزب مخالف دولت - می گوید: این مساله یك بی توجهی جنایتكارانه دولت بشمار میرود. زیرا حزب حاكم بدترین مدیر برای اداره قانون عرضه و تقاضا در مورد مواد غذایی است.

مسوولان دولتی هند می گویند كه دستكم شش میلیون تن از حبوبات به ارزش چندین میلیارد دلار ممكن است تلف شود.

تحلیلگران می گویند كه تلفات ممكن است بیش از این اعداد وارقام باشد زیرا هم اكنون 19 میلیون تن حبوبات در زمین های باز و در معرض آفتاب سوزان و باران های موسمی انباشته شده است.

مترجمام**1482**1368**





:: برچسب‌ها: غروب , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: