ثبت نام داوطلبان رشته های دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی ها فردا پایان می یابد
نوشته شده توسط : hgu33

'حسین توكلی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری امسال كه در زمان ثبت نام موفق به اعلام علاقه مندی برای شركت در گزینش موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و مراكز آموزشی دانشگاه پیام نور نشده اند تا ساعت 24 پنج شنبه، 15 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org علاقه مندی خود را در این زمینه اعلام كنند.

وی خاطرنشان كرد: داوطلبان برای اعلام علاقه مندی به گزینش موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و مراكز آموزشی دانشگاه پیام نور لازم است پس از مراجعه به سایت سنجش مبلغ 46 هزار ریال از طریق بانكهای عضو شبكه شتاب و به صورت الكترونیكی به عنوان هزینه ثبت نام بپردازند.

توكلی ادامه داد: قبلا در مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال 91 تعداد 778 هزار و 145 نفر از داوطلبان نسبت به گزینش در رشته های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اعلام علاقه مندی كرده اند و در مهلت جدیدی كه اخیرا برای این امر درنظر گرفته شد تعداد چهار هزار و 500 داوطلب دیگر نیز علاقه مندی خود را به این رشته ها اعلام كرده اند.

آزمون سراسری سال 1391 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با یك میلیون و 66 هزار و 141 داوطلب در روزهای 8 تا 10 تیرماه در حوزه های امتحانی سراسر كشور برگزار شد.

نتایج اولیه و انتشار كارنامه داوطلبان آزمون سراسری امسال نیمه مردادماه اعلام می شود و مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز نیز از روزهای 17 تا 23 مردادماه خواهد بود.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , انگلستان , فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: