پیشگیری از وقوع جرم اولویت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'محمد كاظم بهرامی' روز سه شنبه در حاشیه نوزدهمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای كاهش جرم و تخلف در نیروهای مسلح برنامه های آموزشی و نیز تشكیل مجامع استانی پیشگیری را در دستور كار خود قرار داده است.

وی افزود: تشكیل این نشست های تخصصی با حضور فرماندهان و مسئولان حفاظت اطلاعات، عقیدتی سیاسی و بازرسی نیروهای مسلح نقش موثری در پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح داشته است.

حجت الاسلام بهرامی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح معتقد است زمینه وقوع جرم را باید از بین برد كه بر این مبنا تاكنون 19 مجمع استانی پیشگیری از قوع جرم در استان های كشور برگزار شده است.

وی همفكری، تعامل و همكاری را حاصل برگزاری اینگونه نشست های تخصصصی در استان ها بر شمرد و گفت: در این نشست ها ضمن شناسایی علل و عوامل بروز جرم و تخلف در نیروهای مسلح، راهكارهای لازم برای از بین بردن زمینه اینگونه تخلفات نیز ارایه می شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینكه وقوع جرم در نیروهای مسلح از آمار بالایی برخوردار نمی باشد, اظهار داشت : سیاست این سازمان بر این است كه از وقوع جرایم كوچك نیز در نیروهای مسلح باید جلوگیری كرد.

وی خاطر نشان كرد: برپایی مجامع استانی پیشگیری از وقوع جرم نقش موثری در كاهش جرم و تخلف در نیروهای مسلح داشته و موجب كاهش وقوع جرم در نیروهای مسلح شده است.

حجت الاسلام بهرامی افزود: این مجامع استانی از سال1376 رسما فعالیت خود را از سوی سازمان قضایی نیروهای مسلح در كشور آغاز كرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

648/1625/320





:: برچسب‌ها: رودخانه , پرنده , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: