ظواهر جامعه بهبود یافته است
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ، سردار 'اسماعیل احمدی مقدم ' كه در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی طرح عفاف و حجاب سخن می گفت، افزود : از دهه 70 شاهد افزایش جرائم و نابهنجاری های در كشور هستیم .

وی با بیان اینكه نیروی انتظامی در آن سالها متناسب با نیازهایش تقویت نشد، ادامه داد : در آن زمان اولویت های اقتصادی و سیاسی مورد توجه قرار داشت و كمتر به مسائل فرهنگی پرداخته می شد از این رو این بی مهری ها به فرهنگ موجب افزایش نا امنی در كشور شد .

این مقام مسئول با اشاره به اینكه از دهه 80 نیروی انتظامی بسیاری از عقب ماندگی های خود را جبران كرد ، خاطرنشان كرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوائل دهه 70 نسبت به تهاجمات دشمنان در زمینه فرهنگی هشدار داده بودند تا اینكه در اواخر سال 83 با توجه به حساسیت های موضوعات فرهنگی جلساتی در دولت تشكیل و راهكارهای برای موضوع عفاف و حجاب تدوین كه در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز تصویب شد .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه این راهكارها در دولت نهم ابلاغ شد ، گفت : از میانه راه تشخیص داده شد كه این مسئولیت از وزیر ارشاد سلب و به نیروی انتظامی و وزارت كشور واگذار شود .

احمدی مقدم با اعلام این خبر كه 26 دستگاه در این موضوع مسئولیت 284 وظیفه را بر عهده گرفته اند، گفت : ناجا در این زمینه مسئول انجام 21 وظیفه شد كه عمده آنها ایجابی ، نظارتی و انضباطی و بخش كمی از آنها سلبی بود .

وی با بیان اینكه از سال 83 اقدامات نیروی انتظامی به طور پیوسته در زمنیه فرهنگی افزایش یافت، گفت : ما تلاش كردیم با ایجاد پلیس امنیت اخلاقی ، تقویت پلیس زن و تفكیك محل پلیس امنیت اخلاقی و مراكز ارشاد محور امنیت خوبی را ایجاد كنیم .

این مقام ارشد انتظامی كشورمان ادامه داد : به دلیل اقدامات خوب نیروی انتظامی 95درصد كسانی كه به مراجع انتظامی هدایت شدند دیگر دستگیر نشدند كه این نشانه كارآمدی اقدامات نیروی انتظامی است.

وی تصریح كرد : دراین سالها پوشش نامناسب و آرایش افراطی خانمها 50درصد بوده كه نشانه آسیب اجتماعی است و ما تلاش كردیم اولویت هایمان را متناسب با مطالبات مردم و حوزه جرائم متمركزكنیم .

فرمانده نیروی انتظامی تاكید كرد : تهدید دشمن در حوزه فرهنگی جدی است و هر روز بیشتر می شود .

احمدی مقدم با ارائه آماری در خصوص كاهش كشف مشروبات الكلی گفت : در سال 84 ، پنج میلیون لیتر مشروبات الكلی كشف شد كه این میزان به سه و نیم میلیون لیتر در سال 90 رسید كه نشانه حضور كارآمد نیروی انتظامی در كشور است .

سیام **9171**9121*





:: برچسب‌ها: هالووین , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: