آموزش خانواده نیازمند بازنگری است
نوشته شده توسط : hgu33

حجت الاسلام 'محی الدین بهرام محمدیان'،نقش انجمن اولیا و مربیان را در بهسازی فرآیند تربیت دانش آموزان برجسته دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد چون انجمن اولیا و مربیان باید در تربیت بهتر فرزندان بكوشد.

وی افزود: روابط خانه و مدرسه نباید اقتصادمدار یا بحران‌مدار باشد، بلكه باید براساس نقشه‌ای باشد كه بتوانند با همكاری یكدیگر برای رشد و شكوفایی فطرت فرزندان موثر باشند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار داشت: امروز رسانه‌ها نیز بدون آنكه اولیا و مربیان از چگونگی تاثیرگذاری آنها با خبر باشند و یا بتوانند در برنامه های آنها دخالت كنند، در تربیت فرزندان ما سهیم و مشترك هستند.

محمدیان خاطر نشان كرد برخی از رسانه‌ها بدون توجه به مصالح تربیتی خانه و مدرسه در پی جذب مخاطب برای كسب منافع خود هستند، به ‌ویژه رسانه‌های بیگانه در راستای سیاست‌های قدرت‌های بزرگ با هجوم شبكه‌ای برای تصرف فكر و اندیشه و عواطف نوجوانان و جوانان می‌كوشند.

وی یادآور شد با توجه به پیچیدگی شبكه‌های رسانه‌ای و عملكرد آنان، امروز ضرورت دارد اولیا و مربیان به ‌ویژه مادران با آثار عملكردی آن‌ها آشنا شوند و از دوره كودكی مدیریت پیام را در محیط خانه به عهده بگیرند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، وی ضمن تاكید بر گسترش فعالیت‌های انجمن علمی در سطح ملی افزود: ضرورت دارد انجمن علمی اولیا و مربیان در فدراسیون بین‌المللی اولیا و مربیان فعال‌تر از همیشه برای دایر كردن مركز آسیایی بكوشند و نظریات خود را به ‌صورت مدون برای طرح در كنگره سالیانه ارایه كنند.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: مدل , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: