ارایه خدمات نوین به 83 درصد جمعیت روستایی كشور
نوشته شده توسط : hgu33

' منوچهر فراقی ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: تاكنون 25 هزار و 609 دهیاری در سراسر كشور تاسیس شده است كه خدمات نوینی را به روستاییان ارایه می دهند.

وی با اشاره به اینكه تاسیس نهاد عمومی غیر دولتی دهیاری نشانه‌ای از حركت به سوی اجرای نظام نوین مدیریت در روستاها است، اظهار داشت : هم اكنون 331 پایگاه آتش نشانی روستایی در كشور فعال بوده كه 14 درصد جمعیت روستائی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

فراقی ادامه داد: تعداد این پایگاه ها تا پایان امسال به 426 افزایش می یابد و 20 درصد جمعیت روستایی كشور تحت پوشش خدمات آتش نشانی و ایمنی قرار می گیرند.

وی با بیان اینكه بیش از شش هزار روستا تحت پوشش سیستم مدیریت پسماند قرار گرفته اند، گفت: 742 نعاونی دهیاری نیز در روستاهای كشور فعال است كه اعضای این شركت های تعاونی در هر بخش شامل دهیاری‌های همان بخش بوده و در زمینه‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی فعال هستند.

فراقی افزود: بر اساس موضوع بند الف ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه كشور و با هدف اجرای طرح های عمرانی و خدماتی توسط دهیاری ها،بسته خدمات نوین روستایی در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور به استانداری ها ابلاغ شده و تحقق آن در اولویت كاری این سازمان قرار گرفته است.

اجتمام **9022 ** 1569





:: برچسب‌ها: ایالات متحده , کالیفرنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: