مهاجم تیم ملی فوتبال مونته نگرو سپاهانی شد
نوشته شده توسط : hgu33

' علیرضا مرزبان ' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت : 'چایویچ ' مهاجم تیم ملی فوتبال مونته نگرو امروز برای عقد قرارداد به محل اردوی تیم سپاهان در تركیه خواهد آمد.

وی افزود : كادر فنی تیم سپاهان از این بازیكن با تجربه شناخت كافی دارد و با حضور ' چایویچ' خلاء وجود یك مهاجم گلزن در خط حمله سپاهان رفع می شود.

مرزبان با مثبت ارزیابی كردن اردوی تیم سپاهان در تركیه اظهارداشت:با توجه به تغییراتی كه در تركیب تیم سپاهان اصفهان در این فصل ایجاد شده است،برگزاری اردوی تركیه محل مناسبی برای هماهنگی بازیكنان جدید و قدیم این تیم بود.

مرزبان در باره بازیكنانی كه در این فصل به جمع بازیكنان تیم سپاهان اصفهان اضافه شده اند،اظهارداشت:تیم سپاهان در این فصل' فرشید طالبی،علی احمدی،محمد باقر صاقی،میلاد زنیدپور ، محمد غلامی، عادل كلاه كج و محسن ایران نژاد' را به خدمت گرفته است.این بازیكنان به خوبی می توانند جای بازیكنانی را كه از این تیم جدا شده اند بگیرند.

وی با اشاره به مصدومیت 'محمد غلامی' مهاجم جدید تیم سپاهان اظهار داشت:غلامی به همراه دیگر بازیكنان تیم سپاهان به اردوی تركیه آماده است و بزودی تمریناتش را آغاز خواهد كرد.

وی در باره بازی آتی تیم سپاهان در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت:تیم سپاهان در این چارچوب به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت،این دیدار،بازی سختی خواهد بود.تیم سپاهان به نمایندگی از ایران اسلامی به میدان خواهد رفت و انتظار داریم كه حمایت های لازم از ما به عمل آید.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران،از روز یكشنبه هفته گذشته در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در نزدیكی شهر آنكارا پایتخت تركیه برپا شد.

مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در 70 كیلومتری شهر آنكارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

كاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشكل از 38 بازیكن و همراه، پس از ورود به شهر آنكارا در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' اسكان یافت.

بازیكنان این تیم كه خود را برای شركت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می كنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر كادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

'علیرضا رحیمی' مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، در روزهای پایانی اردو به جمع بازیكنان و همراهان این تیم اضافه خواهد شد.

خاورم * 230





:: برچسب‌ها: آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: