معرفی رسانه های برتر جشنواره سی ام فیلم فجر؛ وعده ای كه محقق نشد
نوشته شده توسط : hgu33

با پایان یافتن سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر به دبیری محمد خزاعی، روابط عمومی این جشنواره سینمایی اعلام كرد كه رسانه های برتر در پوشش آن معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند شد.

در این پیوند، دهم اسفند سال گذشته آخرین مهلت ارسال آثار از سوی اصحاب رسانه به روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

اما با گذشت بیش از سه ماه از این وعده، خبری از معرفی رسانه های برتر فعال در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر نشده و گویا مسوولان برپا كننده این رویداد سینمایی تصمیمی برای تحقق آنچه كه خود گفته اند را ندارند.

در این میان مدیر روابط عمومی سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در 27 اردیبهشت سال جاری در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اعلام كرد، رسانه های برتر و فعال در پوشش خبری این رویداد سینمایی تا یك ماه آینده در مراسمی معرفی می شوند.

'یزدان عشیری' گفته بود، معرفی و انتخاب رسانه های برتر پیشنهادی بود كه از سوی روابط عمومی به دبیر جشنواره ارائه شد كه این امر در راستای پاسداشت زحمات فعالان رسانه ای در سی امین جشنواره فیلم فجر بود.

مدیر روابط عمومی سی امین جشنواره فیلم فجر همچنین تاكید كرده بود، با توجه به آنكه بازتاب های این رویداد سینمایی تا اواخر اسفند سال گذشته نیز ادامه داشت و مشاركت های خوبی را نیز از سوی رسانه های خارجی شاهد بودیم، برای بررسی آثار نیاز به زمان بیشتری نیاز داشتیم پیش از سال 90 نیز به خاطر حجم تراكم فعالیت ها، تصمیم گرفتیم تقدیر از رسانه های برتر در جشنواره فیلم فجر را در سال 91 برگزار كنیم.

به گقته عشیری، تمامی آثار اكنون جمع بندی شده و تیمی سه نفره آنها را داوری كردند و نتایج آماده شده و در نهایت تا یك ماه آینده آثار برتر جشنواره سی ام فجر معرفی خواهند شد.

وی همچنین ابراز امیدواری كرده بود كه اصحاب رسانه ذهنیتی مبنی بر سوءاستفاده از آنها نداشته باشند، زیرا رسانه ها مغز متفكر و بیدار رویدادهای فرهنگی - هنری كشور هستند و چنین نگاهی وجود نداشته و نخواهد داشت و وظیفه خود می دانیم گوشه ای از زحمات اصحاب رسانه را بزودی جبران كنیم.

امروز از وعده مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر بیش از 15 روز می گذرد و هنوز نه خبری از برگزاری جشنی برای اهالی رسانه است و نه مسوولی حرفی از تقدیر از رسانه های فعال در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر بیان می كند.

این وعده در حالی رنگ تحقق به خود نگرفته كه چندی پیش 'محمدرضا عباسیان' مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری به عنوان دبیر سی و یكمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و محمد خزاعی دبیر سی امین جشنواره فیلم فجر دیگر مسوولیتی نسبت به انجام این تعهد اعلام شده ندارد.

به رغم اظهارات مدیر روابط عمومی سی امین جشنواره فیلم فجر، به نظر می رسد چنین وعده هایی در حد حرف باقی مانده و در نهایت در آرشیو خروجی رسانه های گروهی باقی خواهد ماند.

سخن آخر آنكه، رسانه های گروهی به ذات به جشنواره هایی همچون فیلم فجر كه ویترین سینمای ایران محسوب و همزمان با جشن انقلاب اسلامی برگزار می شود اهمیت داده و در پوشش خبری این رویدادها نیازی به تبلیغات رایج از سوی روابط عمومی ها ندارند و ارائه وعده هایی كه سرانجامی ندارد، احترام به جایگاه اصحاب رسانه نیست.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: شهرستان , تصویر , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: