معاون اجرایی باشگاه نساجی:سودجویان به دنبال ایجاد حاشیه هستند
نوشته شده توسط : hgu33

'رضا نیكزاد' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این افراد كه خود را دلسوز نساجی می دانند، هدفی جز رسیدن به اهداف مالی ندارند و رشد و ترقی باشگاه برای این آنان بی اهمیت است.

وی ادامه داد:یكی از انتقادات بیان شده این افراد، محدود كردن اختیارات مدیرعامل اسبق باشگاه توسط مالك تیم است كه گمان نمی كنم در یك تیم خصوصی،عزل و نصب افراد توسط مالك تیم دارای اشكال باشد.

سرپرست سال گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:اگر چه 'مهدی پرهام'مالك تیم درابتدای فصل اختیارات فراوانی را به مدیرعامل داد اما عملكرد نه چندان مناسب و رفتارهای غیرحرفه ای وی موجب شد مالك باشگاه اختیارات واگذار شده به مدیرعامل را محدود كند.

وی افزود : این افراد به اصطلاح دلسوز مدعی دست بردن باشگاه در قراردادهای بازیكنان هستند، در حالی كه هنگام ثبت قرارداد بازیكنان در هیات فوتبال قائم شهر،سرپرست ، سرمربی ، نماینده تام الاختیار مالك باشگاه و مدیرعامل حضور داشتند.

او ادامه داد:باشگاه نساجی در ابتدای ورود پرهام ، ساختار تعریف شده ای نداشت اما پس از اعمال تغییرات توسط ایشان و برنامه ریزی های انجام شده توسط ' محمدحسن حیدرزاده ' نماینده تام الاختیار مالك باشگاه ، ساختار نساجی تدوین و ازحالت مبتدی خارج شد و سر و شكل حرفه ای به خود گرفت.

معاون اجرایی باشگاه نساجی گفت : برخی افراد گمان می كردند حالا كه این تیم توسط بخش خصوصی اداره می شود ، محدودیتی در صرف هزینه ها وجود ندارد و به همین دلیل در شرایط مختلف و بدون دلیل منطقی ، بار سنگین هزینه های غیرضروری را به باشگاه تحمیل كردند.

وی افزود : پس از ورود نماینده تام الاختیار مالك باشگاه به این بخش و جلوگیری از حیف و میل بودجه ها ، این افراد انتقادات تند و غیرمنصفانه ای را به مالك و نماینده ایشان وارد كردند و تمام خدمات انجام شده سال های اخیر را نادیده گرفتند.

نیكزاد ، پرداخت نشدن بخشی از مطالبات سال گذشته بازیكنان و كادر فنی را تایید كرد و گفت : مشكلات اقتصادی مالك باشگاه مانع پرداخت این مطالبات شد ، اما تردیدی در پرداخت این مطالبات در آینده ای نزدیك وجود ندارد.

وی افزود : نساجی با حمایت هواداران و علاقه مندان ، پشتیبانی مسوولین باشگاه و دور شدن بیش از پیش حاشیه ها ، فصلی آرام و بدون دردسر را آغاز خواهد كرد و گام بلند خود برای حضور در لیگ برتر فوتبال كشور را محكم بر خواهد داشت .ك/3

7331/1654





:: برچسب‌ها: غذا , دره عمیق و باریک , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: