دیدار مددجویان استان قم با مسئولان سازمان بهزیستی
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگاراعزامی ایرنا به استان قم، در هفتمین طرح آفتاب گروهی از مددجویان و معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان قم از نزدیك با مسئولان، رئیس ، معاونان و مسئولان بخش های زیرمجموعه این سازمان دیدار كرده و مشكلات خود را به طور شفاهی و مكتوب به آنان انتقال دادند.

'همایون هاشمی'،‌ رییس سازمان بهزیستی كشور نیز با مددجویان و خانواده های آنان در این شهرستان آشنا شد و پس از شنیدن مشكلات آن ها در بخش هایی مانند توانبخشی، مسكن، اشتغال دستور پیگیری آن ها را برای معاونت های مربوطه صادر كرد.

این دیدار با حضور جمعی از مددجویان ، معلولان، نابینایان، معلولان جسمی و حركتی در تالار امیران شهرستان قم برگزار شد و قرار است با برگزاری مسابقه فرهنگی تعداد 25 نفر از مددجویان به مشهد مقدس و 25 به كربلای معلی اعزام شوند.

همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای معلولان شهرستان قم شامل صنایع دستی، هنرهای تجسمی و تزئینی برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

طرح آفتاب كه در قالب آموزش فرهنگی و توانمند سازی اجتماعی بهزیستی است از ابتدای امسال از بوستان های پایتخت كلید خورد و تاكنون در شهرستان های ورامین، كرج به اجرا در آمده است.

در این طرح هر هفته بیش از 600 نفر از معلولان و مددجویان در فضایی صمیمانه و بدون هیچ گونه محدودیتی مشكلات و مسائل خود را با رییس سازمان بهزیستی كشور در میان می گذارند.

اجتمام**9134**9190**1601





:: برچسب‌ها: شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: