برای طلای المپیك تلاش می كنم/شكستن ركورد جهان افتخاربزرگی است
نوشته شده توسط : hgu33

'كیانوش رستمی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود و ركورد به جا گذاشته در آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی، اظهار داشت: در اردوی بجنورد، تمرینات خوب و مرتبی را پشت سر گذاشتیم و تقریبا به مرز كامل آمادگی دست یافتیم.

وی افزود: در سه هفته ابتدایی اردوی تمرینی بجنورد، تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم و بعد از آن به دستور سرمربی تیم از فشار تمرینات كاسته و با آماده سازی كه صورت گرفت در روز پایانی اردو توانتستم ركورد خوبی از خود به جا بگذارم.

رستمی همچنین در خصوص انتخاب خود به عنوان یكی از شش عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در المپیك، حضور در این مسابقات را افتخار بزرگی دانست و ابراز امیدواری كرد بتواند جواب اعتماد مربیان و مسوولین وزنه برداری را با كسب مدال بدهد.

قهرمان دسته 85 كیلوگرم وزنه برداری جهان، خاطرنشان كرد: تا آغاز مسابقات المپیك تمرینات آماده سازی خود را دنبال می كنم و خوشبختانه با بهبود زانوی آسیب دیده راحت تر می توانم كارهای تاكتیكی را مرور كنم و با این شرایط امكان موفقیت بیشتری برای كسب مدال آن هم طلا وجود دارد.

رستمی در ادامه گفتگوی خود با ایرنا، در خصوص شكستن ركورد جهان در دسته 85 كیلوگرم و اعلام اینكه این كار یك افتخار بزرگ محسوب می شود، اظهار داشت: در ركوردگیری به عمل آمده موفق شدم در یكضرب 179 و در دو ضرب 220 كیلوگرم كه در مجموع 399 كیلوگرم می شود را بالای سر ببرم و پنج كیلو ركورد جهان را افزایش دهم.

وی ادامه داد: در حالی موفق شدم این ركورد را به نام خود ثبت كنم كه ركورد ثبت شده در تاریخ دسته 85 كیلوگرم وزنه برداری جهان، 176 در یك ضرب و 218 كیلو در دو ضرب، با مجموع 394 كیلوگرم می باشد.

رستمی در پایان، با مطلوب توصیف كردن شرایط كلی اردونشینان تیم ملی وزنه برداری، ابراز امیدواری كرد تا این تیم علاوه بر قرار گرفتن روی سكو، بتواند به نتایجی بهتر از نتایج دوره های قبلی كشورمان در المپیك دست یابد.ك/3

7458/567/ 1645





:: برچسب‌ها: غذا , کودک , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: