نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، پس از اینكه عدم تمایل مصطفی دنیزلی به همكاری با پرسپولیس در فصل جدید رقابت های لیگ برتر مسجل شد، محمد رویانیان تلاش های خود را برای انتخاب جایگزین مربی تركیه ای آغازكرد وازهمان آغازنام های بزرگی مانند برونومتسو، مانوئل خوزه وكالدرون مطرح شدند.

حتی برونو متسو برای مذاكره با رویانیان به ایران هم سفر كرد و با بازدید او از مجموعه ورزشی درفشی فر به نظر رسید كه حضورش در پرسپولیس جدی است.

رویانیان روز شنبه مهلتی دو روزه برای خود تعیین كرد كه سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شود و پس از فسخ قرارداد دنیزلی و درحالی كه به نظر می رسید، همه چیز آماده حضور متسو یا خوزه روی نیمكت سرخ هاست، ناگهان شب گذشته مدیرعامل پرسپولیس اعلام كرد كه اگر تا 24 ساعت آینده با گزینه های خارجی به توافق نرسند، علی پروین هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

با وجود مطرح شدن نام پروین و در حالی كه این بار موضوع انتخاب سرمربی حل شده به نظر می رسید، خبر انصراف وی از این سمت منتشر شد، تا فقط یك 24 ساعت دیگر برای پرسپولیس از دست برود.

رویانیان هم پس ازاین انصراف گفته است كه انتخاب سرمربی را بر عهده كمیته فنی باشگاه گذاشته است. كمیته ای كه در مدت حضور وی در پرسپولیس خبری از آن منتشر نشده است. این حرف به این معناست كه مشخص نیست دقیقا پرسپولیس كمیته فنی دارد،‌یانه؟ و اینكه چه كسی یا كسانی قرار است این وظیفه مهم را بر عهده داشته باشند.

البته خبردیگری هم به گوش می رسد مبنی بر این كه كمیته فنی پرسپولیس روزشنبه تشكیل می شود كه این به معنای از دست دادن حداقل سه روز دیگر برای این تیم است.

لیگ برتر فقط 22 روز دیگر یعنی 29 تیرماه آغاز می شود و پرسپولیس در هفته نخست در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود.

رویانیان با خرید بازیكنان بزرگ تمام توجهات را در فصل نقل و انتقالات به سوی تیم خود جلب كرد وحالا همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند اما با شرایطی كه برای انتخاب سرمربی پیش آمده است به نظر می رسد هنوز روزهای روشن پرسپولیس فرا نرسیده است.

هواداران نگران پرسپولیس همچنان منتظرند تا مربی جدید مشخص شود و این تیم پرستاره را برای حضور در دوازدهمین دوره لیگ آماده كند.

ورزشی**2024**1590





:: برچسب‌ها: سرگرمی , طبیعت , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: