رییس انجمن وزنه برداری معلولان:‌ مصدومیت مرادی نگران كننده نیست
نوشته شده توسط : hgu33

'علی اصغر رواسی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ با توجه به پایان اردوی تیم وزنه برداری معلولان و جانبازان ایران، مرادی مراحل بهبودی را پشت سر می گذارد.

وی در ادامه ابراز امیدواری كرد:‌ مرادی در آخرین اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان و جانبازان كه از روز 16 تیر ماه به مدت 45 روز در مناطق مختلف كشور برگزار خواهد شد، شركت كرده تا با آمادگی كامل عازم بازی های پارالمپیك لندن شود.

رواسی خاطرنشان كرد: تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان كشورمان، یكی از بهترین تیم های دوران اخیر است و ما امیدواریم در تمامی هفت وزن حاضر در پارالمپیك به مدال دست پیدا كنیم.

وی، شانس كسب مدال طلا در وزن به اضافه 100 كیلوگرم توسط 'كیوان سیامند رحمان' را بالا ارزیابی كرد و گفت: در سایر وزن ها نمی توان رنگ مدال ها را پیش بینی كرد اما امیدواریم وزنه برداران كشورمان حتما به مدال دست پیدا كنند.

رییس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولان اظهار داشت:‌ فكر می كنم تمامی وزنه برداران كشورمان برای كسب مدال به لندن می روند و در این شرایط رنگ مدال به شانس و اقبال آنها بستگی دارد.

رواسی در ادامه با بیان اینكه ورزشكاران كشورمان در راه آماده سازی خود با مشكلی مواجه نیستند، ابراز امیدواری كرد:‌ تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران با كسب مدال های رنگارنگ بار دیگر دل های مردم كشورمان را شاد كند.

به گزارش ایرنا، تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران در 10 وزن حاضر در بازی های پارالمپیك لندن، نهایتا می تواند در هفت وزن ورزشكار داشته باشد كه تیم كشورمان به دلیل قدرت خود، در هر هفت وزن نماینده هایی برای كسب مدال دارد.

برهمین اساس، امیر جعفری در وزن 56 كیلوگرم، نادر مرادی در وزن 60 كیلوگرم، روح الله رستمی در وزن 5/67 كیلوگرم، علی حسینی در وزن 75 كیلوگرم، مجید فرزین در وزن 5/82 كیلوگرم،

علی صادق زاده در وزن 100 كیلوگرم و كیوان سیامند رحمان در وزن به اضافه 100 كیلوگرم، عازم بازی های پارالمپیك لندن

خواهند شد.

در این بازی ها، تیم های وزنه برداری چین، مصر، عراق و كره جنوبی، اصلی ترین رقیبان وزنه برداران كشورمان هستند و مابقی كشورها فقط در برخی از وزن ها ورزشكاران مدال آور دارند.

ورزشی. ** 1346 ** 1589





:: برچسب‌ها: برلین , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: