اولین همایش ملی مدیریت جامع قبل از بحران هفدهم تیرماه برگزار می شود
نوشته شده توسط : hgu33

'رضا اصلاحی' رییس ستاد نخستین همایش ملی مدیریت جامع قبل از بحران درگفت و گویی افزود: شناسایی نقاط ضعف در همگرایی و آمادگی دستگاه های مختلف پیش از وقوع بحران از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی با بیان اینكه یكی از نكات مغفول مانده در عرصه مدیریت بحران در كشور، بحث آمادگی و همگرایی دستگاه ها پیش از وقوع بحران است، اظهار داشت: به هر میزان این آمادگی افزایش یابد، میزان هزینه ها و خسارات وقوع بحران ها و حوادث در كشور كاهش می یابد.

اصلاحی با بیان اینكه در همگرایی دستگاه ها پیش از وقوع بحران ها، نقاط ضعفی وجود دارد كه باید بر طرف شود، ادامه داد: در این همایش سعی شده تا زوایای تازه ای از اقدامات پیش از وقوع بحران دیده شود كه از آن جمله نقش و سهم فعالیت های معنوی و مذهبی در آماده سازی اعتقادی و روحی مردم برای وقوع حوادث غیر مترقبه در كشور با بهره گیری از ظرفیت های علما و روحانیون است.

به گفته وی، حفظ سرمایه های انسانی و اقتصادی، افزایش قدرت ریسك در برنامه ریزی های پیش از وقوع بحران، بررسی راهكارهای ارتقای مشاركت مردمی در بحران ها، استفاده بهینه از دانش روز در حوزه مدیریت بحران، بررسی جایگاه بیمه ها در حوزه مدیریت بحران از دیگر اهداف پیش بینی شده درهمایش مدیریت جامع قبل از بحران مورد توجه قرار می گیرد.

اجتمام **9022 ** 1569





:: برچسب‌ها: عشق , د , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: