هاجسون: كول و یانگ را تخریب نكنید
نوشته شده توسط : hgu33

ضربه پنالتی یانگ به تیر دروازه خورد و ضربه كول را هم بوفون مهار كرد تا شاگردان هاجسون با نتیجه چهار بر دو بازی را واگذار كنند. دیدار دو تیم در وقت قانونی و اضافه بدون گل مساوی تمام شده بود.

به گزارش دیلی میل، هاجسون در نشستی خبری پس از باخت تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا در مرحله یك چهارم نهایی رقابت های یورو 2012 گفت: همه بازیكنان تمام تلاش خود را كردند ولی ما نتوانستیم آنقدر خوب بازی كنیم كه نتیجه را در 120 دقیقه به سود خود رقم بزنیم.

وی گفت: آنها سهل انگاری نكردند. اشلی یانگ توپ را به دیرك افقی دروازه زد و ضربه اشلی كول راهم جان لوییجی بوفون گرفت. شهرت یك بازیكن نباید با یك ضربه پنالتی بر باد رود. باید در نظر گرفت كه ما درچهار بازی قبل نباخته بودیم.

هاجسون افزود: این بازیكنان هنگام پنالتی زدن در تمرینات موفق بودند. ما روی پنالتی بازیكنان كار كردیم چون درفوتبال انگلیس نسبت به این موضوع وسواس وجود دارد. با این حال نمی توانید تنش ها ، موقعیت و ساق های خسته آنها را نادیده بگیرید.

سرمربی تیم ملی انگلیس اضافه كرد: ایتالیا در پنالتی زدن از ما بهتر بود. ما عكس این عملكرد را از اشلی كول در فینال لیگ قهرمانان و از اشلی یانگ در واتفورد و منچستریونایتد دیده ایم. ما پنج پنالتی زدن خوب داشتیم ولی بدبختانه دو پنالتی را از دست دادیم.

'تئو والكات' هم از یانگ و كول دفاع كرد و گفت: دو اشلی جزو باتجربه ترین بازیكنان تیم هستند و به زودی روحیه خود را باز خواهند یافت. من نسبت به ‌آینده تیم نگران نیستم.

هاجسون گفت: ایتالیا بهتر بازی كرد. البته به آنها به خاطر این پیروزی غبطه نخواهم خورد ولی نبرد تاكتیكی میان دو تیم سال هاست برقرار است . آنها در بسیاری از موارد عقب تر از ما نبوده اند.

سرمربی تیم ملی انگلیس افزود: این كه كدام تیم مستحق پیروزی بود بحثی جداگانه است. من فكر می كنم ما به خوبی تلاش كردیم به گونه ای كه نباید اكنون به خاطر باخت عذرخواهی كنیم.

وی درعین حال گفت:‌ما هرگز برای پنالتی بازی نكرده بودیم.سیستم دفاعی ما قدیمی بود. هرچقدر هم برای پیروزی تلاش می كردیم این مشكل هم پیش روی ما بود. ما موفق نبودیم چون كانون قدرت در تیم خود را از دست دادیم، یعنی استیون جرارد و اسكات پاركر. هر دو در نیمه نخست مصدوم شدند. فكر می كنم ضربه را از همین ناحیه خوردیم. ما سه بازی سخت را گذرانده بودیم . باید به خود فرصت می دادیم ولی نتوانستیم.

هاجسون افزود: حداقل می توانیم بگوییم كه در وقت قانونی بازی نباختیم. ولی یك بار دیگر به خاطر از دست دادن ضربات پنالتی ' بازنده' به خانه باز می گردیم.

با باخت انگلیس، پرونده مرحله یك چهارم نهایی رقابت های یورو 2012 هم بسته شد. نخستین بازی در مرحله نیمه نهایی را روز چهارشنبه تیم های پرتغال و اسپانیا انجام می دهند و روز پنج شنبه تیم های آ‌لمان و ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: سبز , آلمان , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: