فراخوان دومین جشنواره عكس ایران‌شناسی معماری ایران منتشر شد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش روز دوشنبه خبرنگارفرهنگی ایرنا، بنیاد ایران‌شناسی در فراخوانی از همه علاقه‌مندان و عكاسان كشوردعوت كرد كه عكس های خود با موضوع آثار معماری ایرانی قبل و بعد از ظهور اسلام را برای دومین جشنواره عكس ایران‌شناسی ارسال كنند.

این جشنواره عكس با هدف ایجاد رقابت برای ارتقای سطح كیفی عكاسی كشور، ایجاد زمینه مشاركت مردم در ثبت تصویری معماری سرزمین ایران؛ ارتباط با هنرمندان و سازمان‌های مربوط به عكاسی همچنین به وجود آوردن زمینه‌های همكاری با بنیاد ایران شناسی، تامین و تولید منابع تصویری تحقیقات ایران شناسی و نیازهای تصویری اماكن و آثار معمارانه ایران زمین.

جشنواره عكس ایران‌شناسی با موضوع های 'معماری مكان های مذهبی و آیینی ایران زمین '،'معماری مكان های عمومی و خصوصی ایران زمین' و 'عناصر تزیینی معماری ایران' از پانزدهم تا پایان آبان ماه به مدت 15 روز برپا خواهد بود.

براساس این گزارش مهلت ارسال آثار تا 20 مهرماه 1391 اعلام شد.

علاقه‌مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای جشنواره، به نشانی www.photoiranology.ir و یا آدرس سایت بنیاد www.iranology.ir مراجعه كنند.

نخستین جشنواره عكس ایران شناسی سال گذشته در چهار بخش 'فرهنگ و مردم ایران' و 'اقوام، نژادها، اقلیت های مذهبی، آداب و رسوم، جشن‌ها و عزاداری‌ها، پوشاك، زیورآلات، اسباب و وسایل كار و زندگی آنها'،'معماری ایران زمین' و 'عكس هایی كه دارای هویت تاریخی اند' برگزار شد.

فراهنگ**9173**1588





:: برچسب‌ها: دوچرخه , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: