برتری ایتالیا برابر انگلیس و صعود به مرحله نیمه نهایی
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا ، این دیدار حساس و مهیج به داوری 'پدور پرونكا' از پرتغال در كی یف پایتخت اوكراین برگزار شد كه طی آن تیم ایتالیا در ضربات پنالتی موفق شد با حساب 4بر2 از سد حریف خود بگذرد و قدم به نیمه نهایی بگذارد.

بازی تماشایی دو تیم در پایان نود دقیقه و دو وقت 15 دقیقه ای بجایی نرسید و سرنوشت این دیدار سنگین به ضربات پنالتی كشیده شد كه لاجوردی پوشان بهتر عمل كردند و توانستند با عبور از سد انگلیس ، بلیت حضوردر نیمه نهایی را دریافت كنند.

ماریو بالوتلی - آندره پیرلو- انتونیو نوچه رینو و الساندرو دیامانتی برای ایتالیا در ضربات پنالتی گل زدند و استیون جرارد و وین رونی گلهای انگلیس را ثبت كردند .

ریكاردو موتولیو از ایتالیا و همچنین اشلی یانگ و اشلی كول از انگلیس این ضربات را هدر دادند تا در نهایت ایتالیا با نتیجه چهار بردو به برتری دست یابد و حریف المان در نیمه نهایی شود.

تیم ایتالیا پنجشنبه شب هفته جاری در مرحله نیمه نهایی مقابل آلمان قرار خواهد گرفت . این دیدار در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار خواهد شد.

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی چهارشنبه شب هفته جاری میان تیم های اسپانیا و پرتغال برگزار می شود .

دیدار پایانی چهادهمین دوره جام ملتهای اروپا روز یكشنبه یازده تیرماه جاری در شهر كی یف مركز اوكراین برگزار خواهد شد تا سیمای تیم قهرمان مشخص شود.

1592





:: برچسب‌ها: برف ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: