وزارت نفت 1350 ریال برای احداث بزرگراه اهرم به دیلم بوشهر اختصاص داد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، 'عباس دولتی زاده' روز یكشنبه در بازدید از برخی پروژه های مصوب سفرهای استانی هیات دولت به استان بوشهر كه به همراه برخی مدیران این سازمان و قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد، خواستار شتاب در اجرای پروژه های فعال در حوزه راه و ترابری استان بوشهر شد.

وی افزود: بزرگراه اهرم - دیلم به عنوان مهم ترین پروژه راه و ترابری استان بوشهر به عنوان یكی از طرح های مهر ماندگار اعلام شده است كه نقش مهمی در توسعه زیرساخت های این استان دارد.

دولتی زاده ادامه داد: مجموع اعتباراین طرح 2 هزار و 180 میلیارد ریال است كه از این میزان، یك هزار و 350 میلیارد ریال در تعهد وزارت نفت و 830 میلیارد ریال نیز سهم وزارت راه و شهرسازی است و طبق برآوردهای مهندسی، 130 میلیارد ریال برای آزادسازی اراضی نیز به میزان اعتبار تعیین شده افزوده می شود.

وی بیان كرد: پیشرفت فیزیكی این پروژه اكنون 40 درصد است و طبق اعلام قرارگاه خاتم الانبیا هم اكنون حدود 200 دستگاه ماشین آلات راه سازی در طول مسیر این پروژه مشغول بكار هستند كه این نشان می دهد پروژه به طور جدی و با روند خوبی پیش می رود.

جانشین مدیرعامل منطقه ویژه پارس همچنین در بازدید از پل كابلی 'كلل' در كیلومتر 25 جاده برازجان - گناوه واقع در حاشیه شهر آبخش، در جریان روند عملیات اجرایی این بخش از پروژه ساخت بزرگراه اهرم - برازجان - گناوه و دیلم قرار گرفت.

دولتی زاده همچنین با تاكید بر هماهنگی و تعامل بیشتر مسوولان استان بوشهر برای اجرای پرشتاب پروژه های زیرساختی این استان در نشست های جداگانه با فرمانداران دشتستان و گناوه، مسایل و مشكلات موجود را بررسی كرد.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شركت ملی نفت ایران مسوولیت تامین و پرداخت بیش از یك هزار میلیارد تومان اعتبار برای انجام مطالعه طرح ها، ساخت و توسعه برخی پروژه های مصوب سفرهای استانی هیات دولت به استان بوشهر را دارد.

علاوه بر این، سازمان منطقه ویژه پارس، حدود 250 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 55 پروژه زیرساختی و توسعه ای مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه اختصاص داده است.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مسوولیت اجرای طرح های توسعه ای میدان مشترك گازی پارس جنوبی، پارس شمالی و پارس كنگان را بر عهده دارد. ك/2

539**1597





:: برچسب‌ها: پاییز , بارسلونا , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: