سپاهان با تیم گئورگی هاگی در تركیه دیدار تداركاتی برگزار می كند
نوشته شده توسط : hgu33

'رسول خوروش' روز یكشنبه درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در آنكارا با بیان این مطلب افزود:انجام سه دیدار دوستانه در اردوی تیم سپاهان در تركیه كه از امروز دایر شد،مشخص شده است ولی تلاش داریم یك بازی دیگر نیز در تركیه انجام دهیم .

وی گفت : یكی از بازی های تداركاتی تیم سپاهان اصفهان در تركیه با تیمی از رومانی است كه مربیگری آن را ' گئورگی هاگی ' بازیكن سابق تیم ملی فوتبال رومانی برعهده خواهد شد.

خوروش در باره دیدار تیم سپاهان با تیم ولگا روسیه اظهارداشت : این دیدار به دلایلی كه هنوز برای ما مشخص نیست ، لغو شده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان به حضوردو بازیكن برزیلی این تیم دراردوی تركیه اشاره كردوگفت : با هماهنگی های به عمل آمده ، دو بازیكن برزیلی این تیم فردا به جمع دیگر بازیكنان اضافه خواهند شد و به همراه دیگر بازیكنان به تمرین خواهند پرداخت .

وی هدف از تشكیل اردوی تیم سپاهان اصفهان در تركیه را آماده كردن این تیم برای شركت در رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران و پیكارهای باشگاه های آسیا دانست و گفت : ما قصد داریم در فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران یكی از امیدهای قهرمانی باشیم ضمن آنكه دررقابتهای باشگاه های آسیا نیز جزو مدعیان قهرمانی باقی بمانیم به همین خاطر این اردو را با حضور تمامی بازیكنان در تركیه دایر كردیم .

كاروان تیم فوتبال سپاهان اصفهان،برای تشكیل اردوی آمادگی بامداد امروز(یكشنبه ) وارد آنكارا شد.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، از امروز درمجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در نزدیكی شهر آنكارا پایتخت تركیه برپا می شود.

مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' در 70 كیلومتری شهر آنكارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

كاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشكل از 38 بازیكن و همراه، امروز وارد شهر آنكارا شد و سپس در مجتمع تفریحی ورزشی 'قزلجه حمام' اسكان خواهد یافت.

بازیكنان این تیم كه خود را برای شركت در مسابقات قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می كنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر كادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مدت حضور خود در اردوی شهر آنكارا، سه دیدار دوستانه نیز برگزار خواهد كرد.

'محمدرضا رحیمی' مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، در روزهای پایانی اردو به جمع بازیكنان و همراهان این تیم اضافه خواهد شد.

خاورم **230.**





:: برچسب‌ها: فرانسه , خام , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: