منصوریان:از نتیجه مسابقه مقابل كویت راضی هستم
نوشته شده توسط : hgu33

'علیرضا منصوریان' شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مالزی اظهارداشت: از دقیقه 12 به بازی مسلط شدیم و تا پایان نیمه دوم این اقتدار همچنان برقرار بود.

منصوریان با بیان اینكه حریف كویتی با شناخت كامل در این دیدار حضور یافته بود، اضافه كرد: آنها بازیهای ما را بویژه در ایتالیا دیده بودند و با برنامه دفاعی كامل در این دیدار حاضر شدند.

سرمربی تیم زیر 22 سال كشورمان با ابراز رضایت كامل از بازی ملی پوشان ایران گفت :دستورات تاكتیكی خیلی خوب اجرا شد و پیام صادقیان، محسن مسلمان و مرتضی پورعلی گنجی بازی بسیار خوبی را ارایه كردند.

منصوریان ادامه داد: از دفاع خیلی راضی هستم، زیرا بسیار منسجم عمل كردند.با صبوری به آن نتیجه ای كه می خواستیم رسیدیم و فكر نمی كنم هیچیك از دیگر بازیهای این دوره از رقابتها به سنگینی بازی ایران مقابل كویت برگزار شود.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر برنامه تیم برای دیدار بعدی مقابل قطر اظهار داشت: برای دیدار بعدی چند تغییر در خط هافبك و دفاع خواهیم داشت.

منصوریان همچنین از حضور پرشور ایرانیان مقیم مالزی در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار بسیار قدردانی و بر نقش تشویقهای آنان در حصول این پیروزی تأكید كرد.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه شنبه به وقت محلی توانست با نتیجه یك بر صفر از سد تیم كویت بگذرد.

در این دیدار كه در ورزشگاه 'هانگ جی بات' شهر ملاكا برگزار شد، امین حاج محمد مهاجم خوب كشورمان توانست در دقیقه 74 بازی دروازه تیم كویت را باز كند.

مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا در 7 گروه در حال برگزاری است كه در هر گروه شش تیم از كشورهای قاره كهن با یكدیگر به رقابت می پردازند.

در گروه ایران كه به صورت متمركز در شهر ملاكای مالزی درحال برگزاری است، تیم های امارات متحده عربی، قطر، مالدیو، تاجیكستان و بحرین حضور دارند.

آساق**335**1504**1590





:: برچسب‌ها: گل , روز , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: