معرفی جوانان منتخب جشنواره ملی حضرت علی اكبر در 11 تیرماه جاری
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،' محمد صادق اكبری' شامگاه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره جوان كارآفرین از بخش های جشنواره ملی حضرت علی اكبر(ع) در هتل المپیك تهران افزود: كارآفرینی اساسی ترین بخش مسیر حركت نظام هاست كه می تواند به پویایی و حركت شتابان كشور به سمت توسعه كمك كند.در این راستا جوانان به عنوان موتور محرك كشور نقش مهمی در كارآفرینی دارند.

دبیر كل جشنواره ملی حضرت علی اكبر (ع) گفت: در سالی كه به نام سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است، اهمیت برگزاری بخش كارآفرینی جشنواره ملی حضرت علی اكبر (ع) مضاعف است.

اكبری تاكید كرد: به منظور تحقق این موضوع در كشور، مسوولان باید عرصه ها را برای حضور جوانان در بخش كارآفرینی با وضع قوانین و فراهم كردن تسهیلات باز كنند.

وی به برگزاری جشنواره جوان كارآفرین در كل كشور اشاره كرد و افزود: در این بخش از جشنواره ملی حضرت علی اكبر (ع) جوانان توانمند كشور معرفی می شوند.

وی با بیان اینكه در جشنواره ملی حضرت علی اكبر (ع) 15 بخش مختلف تبیین شده است، گفت: اكنون دو جشنواره جوان، كشاورزی و روستایی و بخش فرهنگی جشنواره كه شامل رسانه، ادبیات، جوان و قرآن است در این هفته برگزار می شود.

به گفته وی، با برگزاری این دو جشنواره همه جشنواره های موضوعی جشنواره ملی حضرت علی اكبر (ع) برگزار شده است.

اجتمام**9134 **





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: