رییس هیات فوتبال اصفهان: اعتراض تیم گیتی پسند را پیگیری می كنیم
نوشته شده توسط : hgu33

'علی اكبر ابرقویی نژاد' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینكه كمیته استیناف عنوان كرده كه رای صادر شده قطعی است و اعتراض مورد قبول نیست، اضافه كرد: براساس قانون، باشگاه گیتی پسند اصفهان حق اعاده دادرسی دارد.

وی با بیان اینكه تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در آستانه اعزام به مسابقات باشگاه های آسیا قرار دارد، افزود: انصاف نیست در این فاصله اندك، علیه این تیم رای صادر شود و تمركز نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا از بین برود.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان با بیان اینكه 'كمیته استیناف باید با سعه صدر و حوصله بیشتری رای خود را در مورد دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس تهران صادر می كرد'، اظهار داشت: به نظر من رای صادر شده دارای ابهام است.

وی تاكید كرد: در مقام قضایی نیستم كه راجع به محتوای رای صادر شده اظهار نظر كنم اما نوع رای صادر شده را به سود فوتسال كشور نمی دانم و معتقدم صدور این رای خسارت جبران ناپذیری را در داخل و در سطح بین المللی به فوتسال كشور وارد می كند.

كمیته استیناف فدراسیون فوتبال، روز شنبه با صدور رای در باره دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال، شش امتیاز از این دو تیم كسر كرد.

با كسر این امتیازها، تیم گیتی پسند اصفهان مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه های ایران را از دست می دهد.

7132 ت/ 607

ورزشی. **‌ 1589 **





:: برچسب‌ها: خانه , سگ , نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: