وزیر راه و شهرسازی: 40 كیلومتر باقی مانده از محور شیراز - قائمیه چهار خطه می شود
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیكزاد ، شنبه درحاشیه بازدید و پیگیری روند ساخت پروژه های مسكن مهر و طرح های مهر ماندگار استان فارس در جمع خبرنگاران، بیان داشت: پروژه بزرگراه شیراز - دشت ارژن - قائمیه یكی از طرح های مهرماندگار است و هم اینك 80 كیلومتر از این مسیر چهار خطه است و دولت به دنبال این است كه 40 كیلومتر باقی مانده از آن را هم چهار خطه نماید.

وی در بازدید از پروژه های مسكن مهر شهرستان كازرون در جریان مشكلات مردم در رابطه با طرح های راه و شهرسازی قرار گرفت و دستورهای لازم برای رفع این مشكلات را صادر كرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به تقاضای مردم منطقه مبنی برتسریع در احداث تونل محرم گفت: اعتبارات سال جاری این پروژه به طور 100 درصد اختصاص خواهد یافت.

او اضافه كرد: 20 میلیارد ریال هم به تامین روشنایی تونل های واقع در محورهای ارتباطی منتهی به كازرون اختصاص می یابد و پیمانكار موظف است تا پایان تیرماه امسال نسبت به تامین روشنایی این تونل ها اقدام نماید.

نیكزاد با اشاره به افزایش میزان رقم تسهیلات پرداختی به مردم در پروژه 180 واحدی مسكن مهر كازرون به 25 میلیون تومان گفت: با اعتبار اهدایی این وزارتخانه یك باب مسجد برای مجتمع 480 واحدی مسكن مهر كازرون نیز ساخته خواهد شد.

وی در مورد فرایند حل مشكل مسكن مهر در شهر نودان كازرون ، گفت: 160 متر زمین به افراد متقاضی برای ساخت خانه های دو طبقه در این شهر اختصاص خواهد یافت و متقاضیان نیزمی توانند برای ساخت این خانه ها از وام خود مالك استفاده كنند.

وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از راه ارتباطی شیراز - قادئمیه ضمن توقف درنقاط مختلف این محور در جریان روند ساخت این محور قرار گرفت.

وی همچنین درجمع مردم منطقه در تنگ ابوالحیات نیز حضور یافت و از نزدیك با مسائل و مشكلات آنها آشنا شد.

شهرستان كازرون در فاصله 120 كیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ك/2

2026 /678 /679





:: برچسب‌ها: دوستان , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: